English

️یسنا زنده پیدا شد

«یسنا» دختر بچه چهار ساله اهل کلاله از عصر روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در حالی که همراه مادرش در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق» کلاله بوده با غفلت مادر مفقود شده بود، زنده پیدا شد.

️یسنا زنده پیدا شد
به گزارش خبرگزاری موج

، با اعلام جمعیت هلال احمر «یسنا دیدار» دختر چهار ساله روستای «یلی‌بدراق» بخش «پیشکمر» شهرستان کلاله که از عصر یکشنبه نهم اردیبهشت ماه مفقود شده بود، زنده پیدا شد.

 

ماجرای گم شدن یسنا چه بود؟

چند روزی بود که در گلستان موضوع مفقود شدن یسنا ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله در صدر اخبار قرار داشت.عصر یکشنبه ۹ اردیبهشت یسنا ۴ ساله همراه خانواده در روستا، هنگام رفتن به مزرعه ناگهان ناپدید می‌شود.

مادر دختر بچه چهار ساله کلاله‌ای به نام «یسنا دیدار» بعد از ظهر روز یکشنبه به همراه فرزندش برای کار به مزرعه رفته بود و بنابر اظهارات خودش بر اثر غفلت، کودک از او فاصله گرفته و به دلیل اینکه ارتفاع و حجم محصولات کشاورزی بالا بوده کودک مفقود می‌شود.به طوری که ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق کلاله» از سوی بخشداری به هلال‌احمر گلستان گزارش شد.

از همان دقائق اولیه بروز این حادثه گروه‌های امدادی محلی و نیروهای امداد و نجات هلال احمر گلستان دست به کار شده و کار جستجو برای یافتن این دختر خردسال را آغاز می‌کنند.

در چند روز گذشته تیم‌های مختلف امدادی همراه با تجهیزات مختلف به منطقه گسیل داده شدند و کار تجسس را انجام دادند .

مدیر عامل هلال احمر گلستان قاسم غریب آبادی گفت: از لحظات اولیه عملیات امدادی با ظرفیت ۱۵۰ نیروی امدادی آغاز شد و کار تجسس با وسائلی همچون کوادکوپتر، هلی شات، سگهای جستجوگر و بالگرد هلال احمر همچنان ادامه داشت.

به گفته غریب آبادی تا شعاع ۵ کیلومتری منطقه طی سه بار مداوم مورد تجسس قرار گرفته است‌؛ اما علی رغم تجسس ۵ روزه، متاسفانه هنوز هیچ آثاری از این دختر بچه ۴ ساله پیدا نشده بود.

تا اینکه امروز «یسنا» دختر بچه چهار ساله اهل کلاله از عصر روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در حالی که همراه مادرش در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق» کلاله بوده با غفلت مادر مفقود شده بود، زنده پیدا شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه