English

محمدرضا نوایی لواسانی مطرح کرد؛

چهار هزار فرصت شغلی در کیش ایجاد می‌شود

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برنامه ریزی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام عمرانی در کیش گفت: انتظار می‌رود با اتمام این طرح‌ها بین چهار تا پنج هزار شغل جدید در جزیره کیش ایجاد شود.

چهار هزار فرصت شغلی در کیش ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمدرضا نوایی لواسانی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به تشکیل کارگروه در منطقه آزاد کیش گفت: حضور نیروی کار و خانواده‌های مختلف به واسطه اتمام طرح‌های مسکونی نیازمند تامین زیرساخت‌ها است که در این راستا با دو شرکت برای جذب سرمایه گذاری در افزایش توان تولید آب و برق رایزنی شده است.

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش گفت: فروش شبکه‌های زیر ساخت های از جمله آب و برق بزرگترین آسیب در این حوزه را به کیش وارد کرده و تلاش می‌کنیم با ایجاد رقابت باعث توسعه کیفیت و کمیت این خدمت در جزیره باشیم.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه مشکلات حوزه مسکن این جزیره از موضوعات پر اهمیت است که بیشتر افراد درگیر آن هستند گفت: افزایش نرخ قیمت مسکن در این منطقه بیشتر به علت رشد قیمت این کالا در کشور است.

وی اضافه کرد: مولفه‌های مختلفی از جمله کاهش عرضه به علت قیمت تمام شده و محدودیت اراضی در جزیره، جواز و زمین و بروکراسی‌های اداری دیگر دلایل افزایش نرخ مسکن در جزیره است.

نوایی لواسانی گفت: سازمان منطقه آزاد کیش به صورت مداوم رفع این مشکل را در دستور کار قرار داده و برای این مهم ۲۰ هکتار از اراضی جزیره برای ساخت مسکن کیش‌وندان در چهار مرحله پنج هکتار را تخصیص داده است.

وی گفت: واحد‌های مسکونی در این جزیره به صورت پیش ساخته دنبال خواهد شد و واحد‌ها نیز به صورت ساخت و مشارکتی (BOT) به بهره برداری می‌رسد تا شاغلان در جزیره با همکاری سازمان منطقه آزاد و فعالان اقتصادی به صورت استجیاری در آن‌ها سکونت داشته باشند.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه این سازمان برای اجرای این به دنبال نفع اقتصادی نیست یادآور شد: همچنین اصلاح آیین نامه‌های کمیسیون‌های املاک داران با فعالان این عرصه از دیگر موارد در دست اقدام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه