English

تازه ترین ساخته سیروس مقدم؛

معرفی جاذبه های های گردشگری کیش در سریال جزیره

سریال ملودرام جزیره ساخته سیروس مقدم هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و زندگی عاشقانه یک خبرنگار را روایت می کند، این سریال به معرفی جاذبه های گردشگری جزیره کیش پرداخته است.

معرفی جاذبه های های گردشگری کیش در سریال جزیره

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان ، جعفر آهنگران مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش عصر امروز  (6 اردیبهشت)  با حضور در هتل ترنج کیش محل تصویر برداری صحنه هایی از سریال" جزیره" ساخته سیروس مقدم ، با عوامل تولید این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

آهنگران، معرفی زیبایی های کشورمان را یکی از مهمترین مشخصه های آثار سیروس مقدم برشمرد و با اشاره به جذابیت های کم نظیر جزیره کیش اظهار داشت : سازمان منطقه آزاد کیش با تمام توان برای معرفی این منطقه در کنار عوامل تولید سریال جزیره است.

وی به ایجاد بسیاری از زیرساخت های فرهنگی، هنری و اجتماعی در کیش اشاره و تصریح کرد: ظرفیت ها  و زیرساخت های ایجاد شده و امکانات موجود در جزیره کیش برای تولید یک اثر فاخر و همچنین معرفی مطلوب این منطقه آزاد از طریق مجموعه ای فرهنگی و جذاب در اختیار عوامل سریال قرار گرفته است.

به گفته مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، بسیاری از طرح ها در منطقه  نیازمند پیوست های فرهنگی و اجتماعی است که این سریال می تواند یاریگر سازمان در تحقق این هدف باشد.

بر اساس این گزارش سریال ملودرام جزیره ساخته سیروس مقدم هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و  زندگی عاشقانه یک خبرنگار را روایت می کند.

 سیروس مقدم یکی از کارگردانان مطرح کشورمان است که بیشتر مخاطبان او را با سریال پایتخت می‌شناسند .

وی در بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از مراحل ساخت این سریال اظهار داشت: سریال جزیره روایت زندگی عاشقانه یک جوان پولدار و یک دختر خبرنگار است که چالش های آنان را برای ازدواج و مواجه با برخی اختلافات طبقاتی، خانوادگی و فرهنگی به تصویر می کشد.

به گفته مقدم این سریال ۳۰ قسمتی است و هفت قسمت آن در جزیره کیش ساخته می‌شود که نمایش  زیبایی ها و قابلیت های گردشگری و سرمایه گذاری کیش بخشی از آن است.

وی با بیان اینکه بخش های تصویربرداری شده در کیش شامل ماموریت دختر خبرنگار این سریال برای پوشش خبری مسابقات بین المللی والیبال ساحلی در این جزیره است افزود: در این سریال مخاطب در روند داستان با جذابیت های تفریحی و گردشگری و زیر ساخت ها و فرصت های سرمایه گذاری و گردشگری جزیره کیش آشنا می شود.

لازم به ذکر است سریال "جزیره " نوشته علی طالب آبادی ، دومین سریال شبکه نمایش خانگی سیروس مقدم است که با همکاری منوچهر محمدی تهیه کننده  سینما و تلویزیون هم اکنون مراحل تولید خود را پشت سر می‌گذارد.  قرار است این ملودرام اجتماعی تا پایان تابستان امسال برای پخش اختصاصی از فیلیمو آماده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی