English

تمام نیروهای امدادی هرمزگان در حالت آماده‌باش

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان گفت: از ابتدای صدور هشدارهای سازمان هواشناسی تمام شعب شهرستان‌ها و نیروهای امدادی در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

تمام نیروهای امدادی هرمزگان در حالت آماده‌باش

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مختار سلحشور مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار موج اظهار داشت: بر اساس هشدارهای سازمان هواشناسی شاهد بارش باران در سطح استان هستیم و با توجه به اینکه هشدارهای مبنی بر احتمال سیلابی شدن مسیرها و جاری شدن روان آب‌ها در نقاط مختلف صادر شده است، مردم باید بیش‌ازپیش مراقب باشند.

وی عنوان کرد: از ابتدای صدور هشدارهای سازمان هواشناسی جمعیت هلال‌احمر هرمزگان در حالت آماده‌باش قرار دارد و تمام شعب شهرستان‌ها و نیروهای امدادی در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان اظهار داشت: تمامی امکانات و تجهیزات جمعیت هلال‌احمر استان به‌روزرسانی و آماده شده و سیستم لجستیکی جمعیت مهیای ارائه‌ی خدمات است.

وی گفت: به‌صورت مستمر وضعیت نقاط مختلف استان را رصد می‌کنیم تا در صورت نیاز به مداخله وارد عملیات شویم.

سلحشور عنوان کرد: مرکز کنترل فرماندهی عملیات جمعیت هلال‌احمر با شماره تلفن ۱۱۲ آماده دریافت گزارش‌های مختلف خواهد بود و ما این وعده را می‌دهیم تا بلافاصله وارد عمل شویم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان در پایان افزود: جمعیت هلال‌احمر هرمزگان ازلحاظ نیروی انسانی، امدادگران و لجستیکی در وضعیت آماده‌باش کامل قرار دارد و تا عادی شدن شرایط در کنار مردم خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه