English

سرپرست جهاد کشاورزی کرمانشاه:

هیچ قصوری را در امر آرامش بازار و تامین معیشت مردم نمی پذیرم

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه هشدار داد: هم اکنون تامین امنیت غذایی و آرامش بازار و معیشت مردم اولویت اصلی برنامه ریزی های سازمان بحساب می آید و هیچ قصوری را برای اخلال در روند توزیع و قیمت کالاهای اساسی نمی پذیریم.

هیچ قصوری را در امر آرامش بازار و تامین معیشت مردم نمی پذیرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، شهریار قاسمی، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه  اخلال در بازار و تهدید معیشت مردم قصوری غیرقابل گذشت است، ابراز داشت: مسئولیت بازرسی و نظارت بر کالاها و تنظیم بازار وظیفه خطیر و مهمی است و مستلزم برنامه ریزی دقیق برای حصول به نتیجه دلخواه می باشد.

وی برنامه محور بودن نظارت ها را از اصلی ترین ارکان فعالیت در حوزه تنظیم بازار به حساب آورد و اظهار داشت: تعلل حتی بصورت مقطعی در بحث تنظیم بازار خسارت‌زا است و به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه، سپس تهیه چارت تشکیلاتی مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای خوراکی را مهم برشمرد و گفت: باید در کوتاه ترین زمان ممکن ساختار تشکیلاتی ستادی و شهرستانی مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای خوراکی و برنامه بازدید اکیپ های نظارتی را تهیه و عملیاتی نماییم.

قاسمی بر تامین امکانات و پشتیبانی خودرویی اکیپ های نظارتی تاکید کرد و افزود: برای افزایش ضریب کارآمدی اکیپ های نظارتی باید از همه پتانسیل های موجود مجموعه سازمان و مدیریت های ادارات تابعه نهایت استفاده مطلوب صورت گیرد.

وی همچنین با تاکید بر مشارکت همگانی برای تحقق موفقیت در امر نظارت بر بازار و اهمیت کنترل قیمت ها، گفت: استان کرمانشاه تنها با همدلی و با جامع عمل پوشاندن به شعار «همه با هم» بودن می تواند از عهده وظیفه نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها برآید.

سرپرست جهاد کشاورزی کرمانشاه، در پایان سخنان خود کار در عرصه تنظیم بازار را کاری شبانه روزی تلقی کرد و گفت: لحظه ای غفلت از بازار، تبعات منفی بسیاری به همراه خواهد داشت که باعث اخلال در بازار و تهدید معیشت مردم خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه