English

ایرج ناصری‌مقدم:

فعالیت مراکز خرید حمایتی زعفران در خراسان رضوی ادامه دارد

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی بیان کرد: ۱۴ مرکز برای اجرای طرح خرید حمایتی زعفران در سطح خراسان رضوی و که این مراکز با هدف جلوگیری از کاهش قیمت محصول در بازار و حمایت از کشاورزان است.

فعالیت مراکز خرید حمایتی زعفران در خراسان رضوی ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ایرج ناصری‌مقدم مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: مراکز خرید حمایتی زعفران با وجود استقبال سرد کشاورزان، تا زمان اعلام سازمان مرکزی تعاون روستایی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

ناصری‌مقدم در ادامه این خبر اضافه کرد: خرید حمایتی زعفران در خراسان رضوی از اواخر مهرماه امسال آغاز شده است اما کشاورزان تاکنون در این قالب زعفرانی برای فروش به این مراکز در سطح استان تحویل نداده‌اند.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: افزایش قیمت زعفران در بازار موجب شد امسال کشاورزان تمایلی به فروش محصول خود در قالب طرح خرید حمایتی زعفران نشان ندهند.

وی در ادامه گفت: هر کیلوگرم زعفران نگین در حالی هفته پیش به نرخ بین ۳۷۰ میلیون تا ۴۱۰ میلیون ریال در بازار خرید و فروش شد که قیمت خرید حمایتی آن ۲۰۵ میلیون ریال تعیین شده است.

ناصری‌مقدم در خاتمه یادآور شد: ۱۴ مرکز برای اجرای طرح خرید حمایتی زعفران در سطح خراسان رضوی بر پا هستند که این مراکز با توجه به هدف طرح، که جلوگیری از کاهش قیمت محصول در بازار و حمایت از کشاورزان است، تا زمان اعلام سازمان مرکزی تعاون روستایی برای خرید محصول زعفران از کشاورزان دایر خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه