English

استاندار همدان:

ساخت واحدهای مسکونی جدید با حفظ باغات طراحی می شود

استاندار همدان با تاکید بر اینکه باغ‌ها یک سرمایه و میراث گرانبها محسوب می شوند، اظهار داشت: طرح تفصیلی و ساخت واحدهای مسکونی جدید نیز برهمین اساس باید با رعایت الزامات مربوط به حفظ باغات طراحی و اجرا شود.

ساخت واحدهای مسکونی جدید با  حفظ باغات طراحی می شود

به گزارش خبرگزاری موج همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان  روز یکشنبه در جریان سفر به تویسرکان و دیدار با امام جمعه این شهرستان، با تاکید بر اینکه باغ‌ها یک سرمایه و میراث گرانبها محسوب می شوند، اظهار داشت: طرح تفصیلی و ساخت واحدهای مسکونی جدید نیز برهمین اساس باید با رعایت الزامات مربوط به حفظ باغات طراحی و اجرا شود.

وی افزود: برهمین اساس و در راستای اجرای سیاست ها و برنامه‌های دولت مردمی سیزدهم، نگاه انبساطی و توسعه‌ای به روستاها در دستور کار قرار گرفته و اجرای آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 استاندار همدان با اشاره به اهمیت نگاه انبساطی و توسعه‌ای به روستاها، گفت: براساس شعار محوری دولت سیزدهم برای رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار و روستایی، محرومیت زدایی و توسعه مناطق روستایی به عنوان اساس و محور اصلی در دستور کار مدیران اجرایی قرار دارد.

وی تاکید کرد: برای توسعه شهرها نیز باید نقاط منفصل شهری را مدیریت کرده و ساخت و سازهای جدید را به آن سمت هدایت کنیم.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه باغ‌ها یک سرمایه و میراث گرانبها محسوب می شوند، اظهار داشت: طرح تفصیلی و ساخت واحدهای مسکونی جدید نیز برهمین اساس باید با رعایت الزامات مربوط به حفظ باغات طراحی و اجرا شود.

قاسمی فرزاد افزود: بازنگری طرح های هادی روستایی با نگاه کارشناسی و رعایت اصول معماری با توجه به مهاجرت معکوس جمعیت از شهرها به روستا، امری مهم و ضروری است.

نماینده عالی دولت در استان همدان با اشاره به رویکرد جدی دولت برای حمایت از تولیدکنندگان و رفع موانع تولید، گفت: جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بهترین مکان برای حل مشکلات تولیدکنندگان است و مسائل و مشکلات حوزه تولید در بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن در این ستاد بررسی و حل و فصل می شود.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: حل موضوع بیمه تامین اجتماعی نیز یکی از مهمترین دغدغه‌های تولید کنندگان است که مشکلات این حوزه باید به سرعت بررسی و برطرف شود.

قاسمی فرزاد گفت: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «تولید و پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها»، به صورت همه جانبه از فعالیت های مرتبط با بخش تولید و تولیدکنندگان در استان همدان حمایت می شود.

وی اظهار داشت: برهمین اساس و برای تحقق رونق تولید، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان به صورت منظم روزهای سه‌شنبه‌ها برگزار شده و مسایل مربوط به تولیدکنندگان در راستای حمایت و رفع موانع مطرح و بررسی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه