English

سرهنگ حمیدرضا دهنوی:

برخورد پلیس خراسان رضوی با خودروهای دودزا، تشدید خواهد شد

رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: مشارکت عمومی برای کاهش آلایندگی هوا ضروری است، شهروندان باید نسبت به رفع عیوب فنی وسایل نقلیه خود اقدام کنند تا سهمی در کاهش آلایندگی جوی داشته باشند.

برخورد پلیس خراسان رضوی با خودروهای دودزا، تشدید خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ حمیدرضا دهنوی رییس پلیس راهور خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: برخورد با خودروهای آلاینده و دودزا در شهر‌های استان تشدید می‌شود که اولویت اجرای این طرح در مرکز استان خواهد بود.

سرهنگ دهنوی در ادامه این خبر تاکید کرد: کیفیت هوا در کلانشهر مشهد در روزهای اخیر به دلیل وارونگی هوا در وضعیت ناسالم قرار داشته است لذا با جدیت از تردد خودروهای دودزا در این شهر جلوگیری خواهد شد.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی همچنین افزود: طبق بند۹۴ ماده یک آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی، هر نوع نقصان یا تغییر در وضعیت ظاهری و فنی وسیله نقلیه، که موجب کاهش ضریب ایمنی در رانندگی و یا افزایش بیش از حدمجاز گازهای آلاینده هوا و یا آلودگی بیش از حد مجاز صدا باشد، نقص فنی محسوب می‌شود.

وی در ادامه متذکر شد: مشارکت عمومی برای کاهش آلایندگی هوا ضروری است، شهروندان باید نسبت به رفع عیوب فنی وسایل نقلیه خود اقدام کنند تا سهمی در کاهش آلایندگی جوی داشته باشند.

سرهنگ دهنوی در خاتمه این خبر یادآور شد و گفت: استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و پرهیز از سفرهای غیرضرور از دیگر راهکارهای کاهش آلایندگی‌هاست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه