English

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی:

توسعه و پیشرفت در جامعه، مرهون امنیت پایدار در کشور است

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: تامین امنیت در مرزها اقدامی بسیار مهم است و اگر توسعه و پیشرفت در جامعه را در همه ابعاد شاهد هستیم مربوط به برقراری امنیت است.

توسعه و پیشرفت در جامعه، مرهون امنیت پایدار در کشور است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در بازدید از تیپ۳۷۷ متحرک هجومی امیر شهید پرویز حبرانی در مرز شرقی کشور عنوان کرد: امنیت پایدار در مرز‌های شرقی کشور مرهون جانفشانی نیرو‌های جان برکف در این مرز‌ها است.

حجت الاسلام مروی در ادامه این سخنان اضافه کرد: تامین امنیت مرز اقدام بسیار مهم است چرا که میلیون‌ها انسان در شهر و روستا زندگی می‌کنند و آرامشی که وجود دارد مرهون جانفشانی مرزدارانی است که در نقطه صفر مرزی هستند.

تولیت آستان قدس رضوی همچنین اظهار کرد: اگر توسعه و پیشرفت در جامعه را در همه ابعاد شاهد هستیم مربوط به برقراری امنیت است که بخش زیادی از آن در مرز‌ها و مرهون فداکاری‌های سربازان و نیرو‌هایی است که بدور از خانواده، شهر و دیار خود در حال تامین امنیت مردم هستند و این کار بسیار ارزشمند و نعمت بزرگی است.

امیررضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش در نیروی زمینی در این بازدید گفت: با تلاش  همه نیرو‌های جان برکف امنیت پایدار در مرز‌های شرقی وجود دارد و هیچ ناامنی را در این مرز‌ها شاهد نیستیم.

امیرآذریان ادامه داد: نیروی زمینی با تجهیز وسایل الکترونیکی، اپتیکالی و پهبادی همه مرز‌های شرقی را با دقت بالا رصد می کند و به هیچ متجاوزی اجازه تعرض به خاک جمهوری اسلامی ایران را نخواهد داد.

شایان ذکر است که: تولیت آستان قدس رضوی به همراه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق نیروی زمینی ارتش و فرمانده لشگر۷۷ ثامن الائمه از تیپ۳۷۷ متحرک هجومی امیر شهید پرویز حبرانی در مرز شرقی بازدید کرد و با نیرو‌های این تیپ دیدار و گفت و گو کرد و از ۹۰۰کیلومتر مرز مشترک بین ایران و افغانستان بیش از ۳۰۰کیلومتر در مرز‌های خراسان رضوی وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه