English

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی؛

نتیجه خودباوری و اعتمادبه‌نفس، اقتدارغیورمردان نیروی دریایی است

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: خودباوری و اعتماد به‌ نفس ملی از دستاورد‌ها و برکات انقلاب اسلامی و در هر عرصه‌ای که روی پای خود ایستادیم و بر خدا توکل و به استعداد و توانایی‌های داخلی اعتماد کردیم، آنجا موفق و پیروز شده‌ایم.

نتیجه خودباوری و اعتمادبه‌نفس، اقتدارغیورمردان نیروی دریایی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در سخنانی عنوان کرد: انسانی که اعتماد به نفس نداشته و ننگ ذلت و خوارى را پذیرفته باشد، شکست را به‌راحتی مى‌پذیرد، ازاین‌رو در آیات و روایت اسلامی بر حفظ عزت تأکید و بیان شده که مؤمن حق ندارد خود را ذلیل کند.

حجت‌الاسلام‌ مروی این سخنان را در آستانه روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار امیر دریادار دوم مجتبی محمدی فرمانده هفتاد و پنجمین ناوگروه اعزامی به اقیانوس اطلس که با همراهی امیر سرتیپ آذریان فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی در شمال شرق کشور در تالار شهید سلیمانی حرم مطهر رضوی بیان کرد و متذکر شد: خودباوری و اعتماد به‌ نفس ملی از دستاورد‌ها و برکات انقلاب اسلامی است.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه افزود: حکمرانان ایران در دوران طاغوت در برابر مردم از موضع قدرت سخن می‌گفتند، اما در برابر ارباب‌های خارجی‌شان در اوج ذلت و خواری و تسلیم فرمان آن‌ها بودند، همانند شرایط امروز حکام مرتجع منطقه، که در برابر مستکبران حقیر و ضعیف هستند و بقایشان را در ارتباط با آن‌ها می‌بینند.

وی به مأموریت دریایی چندین ماهه ناوگروه ۷۵ ارتش در آب‌های بین‌المللی اشاره کرد و ادامه داد: اینکه امروز غیورمردان نیروی دریایی ارتش، در اقدامی مقتدرانه پهنه اقیانوس‌ها را باوجود همه کارشکنی‌ها و تهدیدات می‌پیمایند و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشند، نتیجه خودباوری و اعتمادبه‌نفسی بوده که انقلاب اسلامی به ما داده است.

حجت‌الاسلام‌ مروی یادآور شد: اینکه دلاورمردان نیروی دریایی سپاه پاسداران با توکل بر خدا و شجاعت، نفت دزدیده شده ایران توسط آمریکایی‌ها را باز پس می‌گیرند و در عرصه‌های مختلف باعث تحقیر این رژیم تروریستی شده‌اند، نتیجه همین اعتمادبه‌نفس و خوداتکایی است.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: امروز فرمانده کل قوا انسانی صالح، شایسته و شجاع است که به مسائل سیاسی و نظامی کاملاً اشراف دارد و تهدیدات دشمنان هیچ تزلزلی در اراده ایشان ایجاد نمی‌کند، این‌ها نعمت‌هایی بوده که خداوند به ما عنایت کرده است.

وی تاکید کرد: در هر عرصه‌ای که روی پای خود ایستادیم و بر خدا توکل و به استعداد و توانایی‌های داخلی اعتماد کردیم، آنجا موفق و پیروز شده‌ایم؛ در دوران دفاع مقدس اعتمادبه‌نفس را نشان دادیم، در آن دوران چند موشک را به سختی وارد کردیم؛ اما اکنون شهرک‌های موشکی داریم.

حجت‌الاسلام‌ مروی در خاتمه خاطرنشان کرد: امروز نظامیان ایران اسلامی به معنای واقعی کلمه غرور نظامی دارند و باعزت و غروری تحسین‌برانگیز دریا‌ها را مقتدرانه و عزتمندانه درمی‌نوردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه