English

دریادار ایرانی:

امنیت خطوط مواصلاتی دریایی را برقرار می‌کنیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ما افتخار داریم که همان ماموریت را در دستور کار داریم و امنیت خطوط مواصلاتی دریایی را برقرار می‌کنیم.

امنیت خطوط مواصلاتی دریایی را برقرار می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در نشست خبری که صبح امروز (شنبه) به مناسبت بزرگداشت هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش برگزار شد، گفت: هفتم آذر روزی است که نیروی دریایی ارتش چون نگینی در دریا درخشید و در شرایط سخت و جنگی نابرابر بازوی دشمن بعثی را قطع کرد و رژیم بعث دیگر نتوانست حرفی در حوزه دریا داشته باشد.

وی افزود: با رشادت های رزمندگان نیروی دریایی ارتش شاهرگ اقتصادی رژیم بعث عراق را قطع شد و ما بر خود واجب می دانیم یاد شهدا را به بهترین شکل ممکن بزرگ بداریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ما افتخار داریم که همان ماموریت را در دستور کار داریم و امنیت خطوط مواصلاتی دریایی را برقرار می‌کنیم و برای اجرای این ماموریت حیاتی در دریای سرخ و اقیانوس هند حاضر هستیم و این حضور، امنیت را برای اقتصاد جهانی ایجاد کرده است.

دریادار ایرانی در ادامه به تشریح برنامه های نیروی دریایی ارتش به مناسبت بزرگداشت هفتم آذر پرداخت و گفت: دیدار با خانواده های شهدا و رونمایی از تجهیزات دفاعی پیشرفته از جمله برنامه های ما است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه