English

سردار سید هاشم غیاثی:

امنیت پایدار امروز کشور به برکت بسیج مردمی است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی بیان کرد: شاکریم که خداوند رزق بسیجی بودن را به ما عنایت کرده است، اگر قدردان بسیجی بودن خود نباشیم و قدردان این حاکمیت الهی نباشیم خداوند ما را کیفر خواهد کرد.

امنیت پایدار امروز کشور به برکت بسیج مردمی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب اگر امروز امنیت پایدار داریم به دلیل مشارکت مردم در ایجاد این امنیت است و این مشارکت بنا بر تدبیر امام خمینی (ره) در ساختار بسیج شکل گرفته است.

سردارغیاثی این سخنان را در مراسم گرامیداشت شهدای شمال شرق مشهد بیان کرد و افزود: اگر امروز امنیت پایدار داریم به برکت بسیج است مردم در قالب بسیج مشارکت دارند و اگر بسیج تنها نهاد و نیرویی است که در برابر دشمنان نظام و انقلاب آرایش می‌گیرد از برکات انقلاب است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) همچنین متذکر شد و گفت: امام راحل(ره) برای اهداف دراز مدت انقلاب ساختار‌هایی مانند نهاد بسیج را شکل دادند و فرمودند الگوی این نهاد را از صدر اسلام گرفته اند.

وی در ادامه تصریح کرد: برخی کشور‌ها امنیت دارند، چون تهدیدی در اطرافشان نیست، اما ما با وجود تهدیدات پیرامونی خود، اقتدار امنیتی داریم که این اقتدار به واسطه تدبیر رهبری انقلاب و فداکاری نیرو‌های انتظامی و نظامی به دست آمده است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) در ادامه یادآور شد: شاکریم که خداوند رزق بسیجی بودن را به ما عنایت کرده است، اگر قدردان بسیجی بودن خود نباشیم و قدردان این حاکمیت الهی نباشیم خداوند ما را کیفر خواهد کرد.

سردارغیاثی در خاتمه خاطرنشان کرد: در انقلاب ما شکست و بن بست وجود نخواهد داشت و این مساله به برکت خانواده شهدا و انقلاب اسلامی است که این شهدا و نیرو‌هایی است که این خاندان در دامن خود تربیت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه