English

سردار پاسدار هاشم غیاثی:

بسیج و سپاه، مولود انقلاب و امام هستند

فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان کرد: انتظار بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از تشکیل بسیج حضور مردمی بسیجیان در تمام حوزه‌ها است.

بسیج و سپاه، مولود انقلاب و امام  هستند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سردار پاسدار هاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا(ع) در سخنانی عنوان کرد: بسیج و سپاه مولود انقلاب و امام و امنیت پایدار به برکت بسیج است.

سردار غیاثی این سخنان را در همایش (بسیج و خدمت بی منت) به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج و در جمع مدیران کل ادارات و سازمان‌ها بیان کرد و ادامه داد: امنیت پایدار این است که حاکمیت بتواند مردم خود را در برقراری امنیت مشارکت دهد و این کار به خوبی در بسیج مشاهده می‌شود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) همچنین اضافه کرد: انتظار بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از تشکیل بسیج حضور مردمی بسیجیان در تمام حوزه‌ها است که بر اساس آمار ارائه شده ۴۴ درصد بسیجیان در حوزه امنیت فعالیت می‌کنند و ۵۶ درصد دیگر در حوزه محرومیت زدایی، تولید، فعالیت جهادی، اجتماعی و دفاع از حریم اهل بیت هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: ۴۳ سال از پیروزی انقلاب میگذرد و  امروز که حاکمیت الهی به رهبری امام عصر (عج) تشکیل  شده است و از عمر آن بیش از ۴۳ سال میگذرد و از این بابت به خود می‌بالیم که در چنین حکومتی در کسوت بسیجی در حال خدمت هستیم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) تاکید کرد: به برکت وجود نیرو‌های مومن، توفیقات زیادی به واسطه بسیج و تفکر بسیجی در حاکمیت الهی و انقلابی بر پا شد و این نگرش را می‌توان در دیگر کشور‌ها همچون لبنان، سوریه، عراق و یمن و دیگر کشور‌های اسلامی شاهد بود.

سردار غیاثی همچنین در خاتمه یادآور شد: بسیج الگو و راه حلی برای جوامع اسلامی و روح گفتمان ولایت در جامعه شده است زیرا عظمت بسیج معادل عظمت انقلاب است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه