English

رئیس سازمان بسیج مداحان و مدیران هئیات مذهبی استان یزد خبر داد؛

مداحان یزدی به مناسبت هفته بسیج خون اهدا می کنند

رئیس سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی استان یزد از اهدای خون مداحان یزدی به مناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت: همزمان با سالروز تشکیل بسیج مراسم دعای پر فیض ندبه در حسینیه ثارالله برگزار خواهد شد.

مداحان یزدی به مناسبت هفته بسیج خون اهدا می کنند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید علی مختاری رئیس سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی استان یزد در جمع خبرنگاران با تبریک هفته بسیج به مردم شریف به ویژه بسیجیان استان گفت: ماموریت های شجره طیبه بسیج بنا به ضرورت و شرایط جامعه متغیر بوده و در موقعیت های مختلف متفاوت است.

وی افزود: امروز ماموریت بسیج خدمت به مردم درعرصه های مختلف است که به همین جهت سازمان بسیج مداحان در راستای تحقق این مهم و رسالت خویش در طول یکسال گذشته اقدام به برگزاری مجالس یادبود درگذشتگان کرونایی از طریق فضای مجازی، ساخت ویژه برنامه ماه مبارک رمضان با عنوان ماه باران و پخش از فضای مجازی در شب های این ماه، توزیع کمک های مومنانه بین نیازمندان به همت مدیران هئیات مذهبی، برپایی روضه های خانگی در منازل شهدا در اربعین حسینی طی دو سال اخیر، نموده است.

مختاری در ادامه به تشریح برنامه های سازمان بسیج مداحان در هفته بسیج پرداخت و ابراز داشت: اهدای خون توسط جمعی از مداحان استان، دیدار با آیت الله مدرسی امام جمعه بخش مرکزی و برگزاری مراسم دعای پر فیض ندبه به همت مداحان از برنامه های تدارک دیده شده در این هفته است.

رئیس سازمان بسیج مداحان و مدیران هئیات مذهبی استان یزد ضمن دعوت از عموم مردم متدین یزد برای شرکت در این مراسم اظهار داشت: مراسم دعای پر فیض ندبه با سخنرانی آیت الله سید محمد کاظم مدرسی و مداحی برادر روح الله خدابنده در حسینیه ثارالله یزد واقع در بلوار شهید سید رضا پاکنژاد جنب سازمان تبلیغات اسلامی از ساعت ۶ الی ۸صبح روز جمعه پنجم آذرماه برگزار و به صورت زنده از سیمای یزد پخش خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر