English

شهردار قم هفته بسیج را تبریک گفت

شهردار قم با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را گرامی داشته و تبریک گفت.

شهردار قم هفته بسیج را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری موج قم، متن پیام سید مرتضی سقائیان نژاد به شرح زیر است:

بسیج عنایتی الهی است که اخلاص را مصداق بخشید و فهم خوب بودن و خوب ماندن را در عصر حاضر آسان ساخت.

این نهاد با برکت به وسعت مردم و به قدمت فرهنگ ناب اخلاقی با ابتکار امام راحل تشکیل و با حمایت و درکنار این مرد بزرگ و انقلاب به عنوان بازویی مقتدر و خودباور به‌خوبی درخشید و تداوم یافت و از برکات حضور این مظهر اتحاد و معبر انسجام؛ اقتدار، امنیت، در عرصه جنگ‌های سخت و نرم سرافرازانه نمودار گردید و با باورمندی به توانمندی دست یافت.

بسیج، گفتمانی فرهنگ‌ساز و چیدمانی حماسه‌ساز است و به هر ساحتی که احساس تکلیف شد ورود کرد و برآیند عملکردش، بهترین‌ها بود و الگوها با موفقیتش به زیبایی درخشیدند و در حافظه‌ی تاریخ ثبت و ماندگار گردیدند. بسیج، فرهنگی وظیفه‌محور و بسیجی مخلصی ولایت‌مدار است.

طرف معامله‌ی این برآیند وجدان عمومی، حق تعالی است و رزمایش دیگرخواهی را بر نمایش خودستایی ترجیح دادن است که با ورود این عطر وقف خدمت، لبخند رضایت بر چهره زیبای مردم خودنمایی می‌کند. بی‌مهری، کنایه، مشکلات و دشمن مانعی برای تحقق اهدافش نیست و در دوران و شرایط مختلف، پاسخ‌هایی مقتدر و مبتنی بر عقلانیت دارد.

بی‌شک هر نوع بی‌توجهی و بی‌احترامی به بسیج، هم‌آوایی خواسته یا ناخواسته با دشمن است.

اینجانب هفته بسیج و سال‌روز تشکیل این نهاد ارزشمند را به تمامی خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و بسیجیان سر افراز ایران اسلامی به ویژه مردم شریف استان قم تبریک عرض نموده و موفقیت و سربلندی بسیجیان گران‌قدر را در پرتو رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری مدظله العالی از خدواند متعال مسئلت دارم.

سید مرتضی‌ سقائیان‌نژاد

شهردار قم

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه