English

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی:

والدین شهدا مایه افتخار ملت ایران و الگوهای فداکاری، صبر و استقامت هستند

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: خداوند تمام بندگانش را دوست دارد اما والدین معظم شهدا از جایگاه ویژه‌ای نزد پروردگار متعال برخوردار هستند.

والدین شهدا مایه افتخار ملت ایران و الگوهای فداکاری، صبر و استقامت هستند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در سخنانی بیان کرد: والدین شهدا بندگان خاص و مقرب الهی و گنجینه‌های ارزشمند نظام اسلامی هستند که خدمت به آن‌ها افتخاری معنوی و اجری عظیم نزد پروردگار دارد.

حجت‌الاسلام مروی این سخنان را در بازدید از مرکز نگهداری از والدین معظم شهدای مشهد بیان کرد و افزود: با تقدیر از خدمات مسئولان و کارکنان این مرکز باید اذعان کرد که خدمت به اولیاء شهدا یک توفیقی الهی است.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: خداوند تمام بندگانش را دوست دارد اما والدین معظم شهدا از جایگاه ویژه‌ای نزد پروردگار متعال برخوردار هستند زیرا پاره‌های تن خود را در راه دفاع از دین خدا و امت اسلام تقدیم کرده‌اند.

حجت‌الاسلام مروی در خاتمه این دیدار یادآور شد: خلق،‌ عیال خداوند هستند و رسیدگی به هر یک از بندگان خدا موجب خشنودی پروردگار می‌شود و به جایگاه و منزلت پدران و مادران شهدا از منظر اسلام ارزشمند است و مادران و پدران شهدا مایه افتخار ملت ایران و الگوهای فداکاری ، صبر و استقامت هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه