English

بازدید میدانی از فروشگاه های عرضه کننده آفت کش ها در یزد به منظور پیشگیری از تقلب

بازدید میدانی از فروشگاه های عرضه کننده آفت کش های شیمیایی توسط اکیپ های فنی و نظارتی ستاد و شهرستانی با همکاری دستگاه‌های نظارتی و امنیتی به منظور برخورد قانونی با هرگونه تخلف انجام شد.

بازدید میدانی از فروشگاه های عرضه کننده آفت کش ها در یزد به منظور پیشگیری از تقلب

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مرتضی فتاحی مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان یزد از آغاز برگزاری مانور مقابله با عرضه آفت کش های غیر مجاز و تقلبی در راستای افزایش کیفیت و ضریب اطمینان شبکه توزیع آفت کش های شیمیایی همزمان با هفته پدافند غیرعامل در استان یزدخبر داد.

به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان یزد، مدیر حفظ نباتات سازمان در حاشیه برگزاری مانور مقابله با عرضه آفت کش های غیر مجاز و تقلبی در شهرستان یزد اظهار داشت: هدف از اجرای این مانور بازدید میدانی از فروشگاه های عرضه کننده آفت کش های شیمیایی توسط اکیپ های فنی و نظارتی ستاد و شهرستانی با همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد، دستگاه‌های نظارتی و امنیتی به منظور برخورد قانونی با هرگونه تخلف در فروش آفت کش های شیمیایی نظیر گرانفروشی، احتکار، فروش آفت کش های غیرمجاز ،قاچاق ، تقلبی و ... می باشد.

فتاحی اعلام کرد: این مانور به مدت ۳ روز از تاریخ ۹ آبان ماه لغایت ۱۱ آبان‌ماه ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در یازده شهرستان استان  نظیر یزد، اشکذر، خاتم، مهریز، تفت و..... برگزار می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه