English

بیانیه مشترک مجامع علوی و فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی استان قم به مناسبت "روز نوجوان و هفته بسیج دانش آموزی"

مجامع علوی و فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی استان قم به مناسبت "روز نوجوان و هفته بسیج دانش آموزی" بیانیه مشترک صادر کردند.

بیانیه مشترک مجامع علوی و فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی استان قم به مناسبت "روز نوجوان و هفته بسیج دانش آموزی"

به گزارش خبرگزاری موج قم، متن بیانیه مشترک مجامع علوی و فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی استان قم به مناسبت "روز نوجوان و هفته بسیج دانش آموزی" به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

استکبار جهانی در عرصه استعمار و چپاولگری، تاریخی دیرینه دارد.

ملت های آزادی خواه جهان همواره در خط مقدم مبارزه با سلطه گران عالم بوده اند و در این راه، جان ها فدا کرده اند.

۱۳ آبان که در رابطه با مبارزه و قیام دانش آموزان متعهد و بیدار بر ضد رژیم شاه و حامیان آن به ویژه استکبار جهانی ریشه دارد، نشانه آن است که این قشر  آگاه و متدین در رسیدن به  اهداف والا و عظیم  انقلاب اسلامی، چه در زمان طاغوت و چه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.

بسیج لشکر مخلص خداست و دانش آموزان بسیجی سرمایه های عظیم نظام و مملکت اند؛ دانش آموزان بسیجی  در همه حال  آماده و جان برکف، جهاد می کنند و در زمینه های مختلف و عرصه های گوناگون نقش آفرینی کرده اند.

۱۳ آبان ماه، تجلی سه رخداد مهم تاریخ ساز انقلاب اسلامی است؛ ۱۳ آبان ماه سال ۱۳۴۳ آغاز تبعید بنیان گذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به کشور ترکیه است که به پیروزی مردم بصیر ایران بر حکومت ملعون طاغوت منجر شد؛

۱۳ آبان ماه سال ۱۳۵۷ روز هجوم مزدوران رژیم وابسته پهلوی بر دانش آموزان با ایمان و آزادی خواه تهران است و سرانجام روز ۱۳ آبان ماه سال ۱۳۵۸، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان انقلابی پیرو خط امام و روز بر چیده شدن بساط نفوذ تفکر امپریالیسم آمریکا می باشد.

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نشان می‌دهد ملت آزادی خواه و متدین ایران هیچگاه در برابر ظلم و سلطه بیگانگان سکوت نمی کنند و همواره پیرو آموزه های دینی نصرت بخش الهی خواهند بود.

بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان، سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی و ابراز نفرت از نظام رو به افول آمریکا، با حضور حماسی آحاد ملت بزرگ ایران و همچنین تقویت روحیه امید، خودباوری، و اتحاد مقاومت حول محور ولایت فقیه است.

به حول و قوه الهی و در سایه توجهات حضرت بقیةالله اعظم ارواحنا له الفدا، امروز همه ملت مؤمن و انقلابی ایران و ما دانش آموزان بسیجی در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی با صلابت و شجاعت در برابر تهدید های مزورانه شیطان بزرگ و در راه آرمان های والای انقلاب ایستاده و مفهوم "مقاومت" را در ادبیات جهان تفسیر نموده ایم.

"والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته"

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه