English

مدیرکل میراث‌فرهنگی مازندران:

۱۵ دوره آموزشی در استان مازندران برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری15 دوره آموزشی در حوزه گردشگری هم‌زمان با هفته گردشگری در استان مازندران خبر داد.

15 دوره آموزشی در استان مازندران برگزار می‌شود

 به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سیف‌الله فرزانه با اعلام این خبر اظهار داشت: این دوره‌های آموزشی به‌ صورت کارگاهی و وبینار آموزشی با همکاری مؤسسات آموزشی فعال در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی با دو محور معرفی بهشهر به‌ عنوان شهر گلیج و بهشهر شناسی، ادامه داد: کارگاه آموزشی ایجاد کسب‌ و کارهای خانگی در زمینه صنایع‌دستی از جمله این دوره‌ها است.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان این مطلب که مباحث آموزشی طوری تنظیم شده که تمامی اقشار شاغل در بخش گردشگری می‌توانند از آن بهره‌مند شوند، تأکید کرد: مشتری‌مداری با محوریت کارآفرینی برای پلاژداران و الگوهای رفتاری در تأسیسات گردشگری، عوامل تأثیرگذار در توسعه گردشگری روستایی برای آموزش دهیاران و شناخت صنعت گردشگری ویژه هنرجویان ورودی پایه دهم رشته گردشگری از دیگر کارگاه‌های آموزشی است که در این هفته با زمان‌بندی مشخص برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: کارگاههای آموزشی روابط و چالش‌های واحدهای اقامتی با مراکز رزرواسیون و دفاتر خدمات مسافرتی، فنون جذب، نگهداری و آموزش منابع انسانی ویژه مدیران و بهره‌برداران، توسعه پایدار گردشگری و همچنین دوره آموزشی برای آشنایی مدیران تأسیسات گردشگری در ارتباط با شعار گردشگری سال از دیگر برنامه‌های آموزشی است که ویژه هفته گردشگری برنامه‌ریزی شده است.

فرزانه گفت: کارگاه‌های آموزشی پرنده نگری، گردشگری کشاورزی، گردشگری مذهبی و وبینار آموزشی تأثیر جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی استان مازندران در جذب گردشگر در هفته گردشگری مازندران برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه