English

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش کشور اظهار کرد :

انسجام مدارس شاهد در کشور و ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی ۲ هدف مهم برگزاری کارگاه‌های آموزشی است

محمدرضا رزاقی گفت: در حال حاضر ۳۹۰ هزار دانش آموز در یک‌هزار و ۳۵۰ مدرسه شاهد در ۳ مقطع در کشور تحصیل می‌کنند .

انسجام مدارس شاهد در کشور و ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی ۲ هدف مهم برگزاری کارگاه‌های آموزشی است

به گزارش خبرگزاری موج گلستان، محمدرضا رزاقی مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش کشور صبح امروز در جمع مدیران و کارشناسان مدارس ابتدایی شاهد استان‌های خراسان شمالی و گلستان در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان این شهرستان گفت: در حال حاضر ۳۹۰ هزار دانش آموز در یک‌هزار و ۳۵۰ مدرسه شاهد در ۳ مقطع در کشور تحصیل می‌کنند بیش از ۹۰ درصد از دانش آموزان مدارس شاهد از خانواده ایثارگران هستند . 

وی افزود: از ۲ سال گذشته برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای مدیران و کارشناسان مدارس شاهد در ۳ مقطع به صورت جداگانه آغاز شده است.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش کشور بیان داشت: انسجام مدارس شاهد در کشور و ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی ۲ هدف مهم برگزاری این کارگاه‌ها است.

وی ادامه داد: مدارس شاهد بهترین فرصت هستند تا سند تحول بنیادی در آن‌ها محقق شود و برای تحقق این امر کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود.

رزاقی گفت: در این کارگاه‌ها مدیران مجموعه فعالیت‌های خود را حول محور نقشه راه ترسیم شده مبتنی بر ۶ ساعت آموزشی روزانه نظام می‌بخشند.

وی یادآور شد: ما قصد توسعه و افزایش مدارس شاهد را نداریم، اما براساس نیازسنجی منطقه و یا شهرستانی برحسب فراوانی جامعه ایثارگران امکان ایجاد مدارس شاهد در یکی از ۳ مقطع را فراهم می‌کنیم.

محمدرضا رهنمایی رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران استان گلستان نیز در این مراسم اظهارداشت: این کارگاه آموزشی به مدت ۲ روز با حضور مدیران و کارشناسان مدارس شاهد مقطع ابتدایی استان‌های گلستان و خراسان شمالی در گنبدکاووس برگزار می‌شود.

وی افزود: در این ۲ روز ۶ کارگاه آموزشی با موضوع نقشه راه و کیفی بخشی به فعالیت‌های آموزشی، تربیتی، مالی و اداری انجام می‌شود.

رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران استان گلستان بیان داشت: در حال حاضر ۸ هزار و ۵۵۰ دانش آموز درمدارس شاهد استان و بیش از ۸۰۰ دانش‌آموز شاهد و ایثارگر در طرح پراکنده مدارس مختلف استان گلستان تحصیل می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه