English

با حضور معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر ایران؛

اجرای برنامه نذر آب ۴ در سندرک

برنامه «نذر آب 4» با حضور فرماندار ویژه شهرستان میناب، معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر ایران، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان‌های گلستان و فارس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در بخش سندرک برگزار شد.

اجرای برنامه نذر آب 4 در سندرک

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجید سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب در آئین برگزاری برنامه « نذر آب 4» بخش سندرک، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های خیرخواهانه مجموعه هلال‌احمر و خیران، بیان داشت: میناب به‌ویژه بخش سندرک این شهرستان در وضعیت کم‌آبی به سر می‌برد و چالش‌های آبی در این شهرستان جدی است لذا لازم است همه بخش‌ها در راستای رفع این چالش‌ها مشارکت داشته باشند.

وی گفت: با پیگیری‌هایی که صورت گرفت چهار هزار متر لوله برای روستاهای علی‌آباد، درجک و پشت کلات از سوی خیران و جمعیت هلال‌احمر تهیه شده است و به‌زودی در اختیار شرکت آب و فاضلاب برای اجرای خط انتقال قرار داده خواهد شد.

سلحشور به کمک‌های خیران در راستای افزایش عدالت آموزشی در بخش سندرک نیز اشاره و تشریح کرد: با همت و مهربانی خیران و مجموعه هلال‌احمر تعداد دو هزار بسته لوازم‌التحریر در ۳۲ مدرسه بخش سندرک و تعداد ۳۰۰ بسته حمایتی معیشتی بین ۱۴ روستا از روستاهای بخش سندرک توزیع شد.

گفتنی است در این برنامه معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر ایران، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان‌های گلستان و فارس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه