English

محمد رادمهر خبر داد؛

حضور مقتدرانه دانشجویان در تمامی مقاطع حساس کشور

فرماندار جاسک گفت: دانشجویان در تمام مقاطع حساس کشور همچون پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و مقاومت در برابر تحریم های ظالمانه همواره نقش مهم و سازنده ای ایفا کرده اند.

حضور مقتدرانه دانشجویان در تمامی مقاطع حساس کشور

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد رادمهر فرماندار شهرستان جاسک در نشست صمیمی با نمایندگان تشکل های دانشجویی این شهرستان گفت: دانشجویان در تمامی مقاطع مهم و حساس کشور همچون پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و مقاومت در برابر تحریم های ظالمانه همواره نقش مهم و سازنده‌ای ایفا کرده اند.
رادمهر، نقش امروز دانشجویان در ایجاد وحدت و همدلی بین اقشار و گروه‌های مختلف مردم کشور تعیین کننده دانست و افزود: دانشجویان امروز با فراگیری و مطالعه علوم مختلف مدیران فردای کشور خواهند بود.
فرماندار جاسک با اشاره به فعالیت پروژه‌های نفتی در این شهرستان گفت: امروز با تلاش و پیگیرهای مسئولان مختلف، شهرستان جاسک در مسیر توسعه و ترقی قرار گرفته است و‌ همگامی دانشگاه ها و دانشجویان با فعالیت پروژه‌های نفتی در تامین نیروی انسانی مورد نیاز در رشته های مورد نظر می‌تواند گامی موثری در حوزه اشتغال پایدار شهرستان در آینده است.
وی با بیان اینکه مدیران آینده کشور از میان باسوادترین، دلسوزترین و کارآمدترین دانشجویان امروز انتخاب شوند افزود: ما باید شرایط و بستری را فراهم کنیم تا دانشجویان که جز نخبگان جامعه هستند بتوانند نظرات و دیدگاه‌هایشان را در خصوص مسائل و موضوعات مختلف به‌ویژه باتوجه به شرایط فعلی بیماری کرونا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی عنوان کنند.
گفتنی است، در این جلسه نماینده تشکل های دانشجویی و روسای دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز پیام نور حضور داشتند که مسائل و موضوعات خود در این نشست صمیمی با فرماندار مطرح کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه