English

در پی وقوع سیل در بخش کجور صورت گرفت:

حضور و بازدید میدانی فرمانده سپاه نوشهر در مناطق سیل زده و خسارت دیده بخش کجور

سرهنگ پاسدار حسین جناسمی فرمانده سپاه شهرستان نوشهر به همراه مسئول بسیج سازندگی و مسئول بازرسی و دیگر همکارانش به منظور پیگیری وضعیت روستای سیل زده «اَنگاس» بخش کجور شهرستان نوشهر از این منطقه بازدید کرد.

حضور و بازدید میدانی فرمانده سپاه نوشهر در مناطق سیل زده و خسارت دیده بخش کجور

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، بارش باران های سیل آسا در چند روز گذشته در سطح استان مازندران موجب بروز طغیان و سیلاب در شهرها و روستاهای استان شد و خسارات جدی از خود بر جای گذاشت.

سیل به بخش های زیرساختی، دام های سبک و سنگین و تخریب پل و حتی در برخی مناطق سبب خساراتی به منازل مسکونی شده است.

اگر چه سیل باعث رنج و سختی های زیادی برای مردم به ویژه روستائیان شده است اما حضور میدانی و همیشگی و به موقع نیروهای بسیج و سپاه در مناطق سیل زده و کمک رسانی در همان شرایط بحرانی موجبات دلگرمی و آرامش بسیار زیاد مردم آسیب دیده و خسارت دیده از سیلاب می شود.

وقوع سیلاب در روزهای اخیر به مناطق روستایی بخش کجور نوشهر نیز خسارت جدی وارده کرده است به طوری که بیش از 700 رأس دام روستائیان تلف شد و خرابی هایی هم در سطح روستا از خود به جای گذاشت.

حضور و بازدید میدانی سرهنگ پاسدار حسین جناسمی فرمانده سپاه شهرستان نوشهر به همراه مسئول بسیج سازندگی و مسئول بازرسی و دیگر همکارانش به منظور پیگیری وضعیت روستای سیل زده «اَنگاس» بخش کجور شهرستان نوشهر سبب دلگرمی فراوانی برای اهالی این روستا شده است و اثرات این بازدید میدانی و تصمیمات گرفته شده در همین راستا همچون همیشه نمود عینی پیدا خواهد کرد که همین امر موجب دلگرمی و آرامش خاطر مردم مناطق سیل زده شده است.

به گزارش موج مازندران؛ سیل در روستای «اَنگاس» بخش کجور علاوه بر وارد کردن خسارات به برخی منازل، واحدهای دامی، راهها و باغات و مزارع موجب تلف شدن 200 رأس گوسفند نیز شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه