English

مراسم گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در اصفهان برگزار می شود

فرمانده فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) از برگزاری مراسم گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سالگرد سردار شهید حاج احمد کاظمی در گلستان شهدای اصفهان خبر داد.

مراسم گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در اصفهان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار مجتبی فدا دربیانیه ای از مردم اصفهان دعوت کرد تا در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سالگرد شهید سرلشکر پاسدار حاج احمد کاظمی درساعت 14:30 درگلستان شهدای اصفهان شرکت کنند.

وی در این بیانیه آورده است: خبر شهادت مالک اشتر زمان، اسطوره مقاومت، سرباز ولایت، حامی مسلمین مظلوم جهان، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایشان که به دعوت دولت عراق عازم این کشور گردیدند در حمله نابخردانه، شوم و تروریستی پهپاد آمریکایی که به دستور دولت و رئیس‌جمهور آمریکای جنایتکار به وقوع پیوست قلب همه مسلمین جهان و حامیان مقاومت در منطقه  و همچنین ملت ایران اسلامی به خصوص مردم شهیدپرور استان اصفهان را به درد آورده و آن‌ها را متأثر و متألم کرد.

 فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج)  افزوده است: سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم، و سال‌ها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سپهبد  سلیمانی را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین افراد بر زمین ریخته شد. سردمداران شیطان بزرگ و پیروان آن‌ها باید بدانند این شهادت‌ها مسیر حق‌طلبی و مبارزه با ظالمان را از بین نمی‌برد و عزم حق‌جویان را در قطع دست شیاطین محکم‌تر خواهد کرد، با شهادت حاج قاسم سلیمانی‌ها، نور فروزان اندیشه متعالی آنان روز به روز تابنده‌تر شده، گسترش بیشتری پیدا خواهد کرد.

وی افزوده است: خروش پرشور، حماسی و چشمگیر ملت مسلمان جهان در محکومیت این اقدام تروریستی نشانه حقانیت و محبوبیت این شهید بزرگوار و راه و تفکر  ایشان است؛ مردم همیشه در صحنه استان اصفهان نیز با حضور پرشور در تجمع محکومیت آمیز در میدان امام خمینی در آن هوای سرد و بارانی بیش‌ازپیش ارادت خویش به این شهید بزرگوار و یاران باوفایشان و همچنین  ولایت مداری خویش را به منصه ظهور گذاشتند.

در پایان این بیانیه آمده است:  فرماندهی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج)  وظیفه خود می‌داند ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، خانواده این شهدای بزرگوار و ملت ایران اسلامی از تمامی سازمان‌ها، ادارات، نهادها، رسانه‌های جمعی، صدا و سیمای استان اصفهان، مسؤولان و مردم شهیدپرور استان که در مراسم تجمعات محکومیت آمیز مردم استان نهایت همدلی و همراهی را داشته‌اند کمال امتنان و قدردانی را می‌کند و از عموم مردم شهیدپرور استان اصفهان دعوت می‌شود در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت همچنین سالگرد شهدای عرفه شهید سرلشکر پاسدار حاج احمد کاظمی و عده‌ای از هم‌رزمانش در ساعت 14 در محل گلستان شهدای اصفهان  شرکت کنند.

گفتنی است؛ مراسم گرامیداشت سردارسپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار حاج احمد کاظمی با عنوان "برای قاسم، به یاد احمد، به نام مادر" امروز از ساعت 14:30 در خیمه حسینی گلستان شهدا در اصفهان برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه