English

سردار جلیل بابازاده :

ایستادگی ملت ایران خنثی‌کننده تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان خواهد بود

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:آگاهی، بصیرت و مقاومت و ایستادگی ملت ایران خنثی‌کننده تمامی این توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان خواهد بود.

ایستادگی ملت ایران خنثی‌کننده تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان خواهد بود

 به گزارش خبر گزاری موج اردبیل، سردار جلیل بابازاده پیش از ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه والفجر 8 در اردبیل اظهار داشت: آگاهی، بصیرت و مقاومت و ایستادگی ملت ایران خنثی‌کننده تمامی این توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان خواهد بود.

وی افزود:در حال حاضر دشمنان با شکست در جبهه‌های نظامی روی به هجمه‌های دیگری آورده‌اند که نمونه آن جنگ اقتصادی و اعمال تحریم‌های ظالمانه است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با ارزشمند خواندن روحیه بالای مقاومت ملت ایران گفت: هشت سال دفاع مقدس نمونه‌ای از تبلور فرهنگ مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان نظام است که بسیار ارزشمند بوده و زمینه‌ساز توسعه و تعالی کشور شده است.

بابازاده پیروزی در هشت سال دفاع مقدس را در برابر دشمنان برگرفته از تفکر و فرهنگ ناب عاشورایی دانست و تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان در جبهه‌های مختلف به جنگ با ملت ایران روی آورده‌اند، اما نتوانسته‌اند به اهداف شوم خود دست یابند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به دستاوردهای هشت سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: اتکا به توان داخلی و خودباوری بزرگ‌ترین و مهمترین دستاورد دفاع مقدس بوده که توانسته زمینه برای ایستادگی در مقابل توطئه‌های استکبار جهانی را فراهم آورد که این مقاومت نشانه عظمت ملت ایران است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه