English

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری عباس آباد:

کشف و ضبط ۱۵ تن هیزم غیرمجاز جنگلی در عباس آباد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری عباس آباد از توقیف دو دستگاه کامیون حامل هیزم غیرمجاز در نیمه شب گذشته خبر داد و افزود: در این عملیات از دو کامیون توقیف شده 15 تن هیزم غیرمجاز جنگلی کشف و ضبط شد.

کشف و ضبط  15 تن هیزم غیرمجاز جنگلی در عباس آباد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سینا عبدی با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس گشت و سرکشی فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان عباس آباد دو دستگاه کامیون حامل هیزم غیرمجاز شناسایی و بلافاصله مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی وارد عمل شده و موفق به توقیف کامیون های حامل هیزم غیرمجاز شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات از دو کامیون توقیف شده 15 تن هیزم غیرمجاز جنگلی کشف و ضبط شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری عباس آباد افزود: پس از بررسی‌های فنی و بازجویی‌های اولیه مشخص شد که افراد متخلف  هیزم غیرمجاز جنگلی را از استانهای همجوار بارگیری و قصد تخلیه محموله در کارخانه پارس نئوپان نشتارود داشته که با هوشیاری و سرعت عمل به موقع نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی عباس آباد به دام افتادند.

وی با اشاره به ماده 48 قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل ها و مراتع تصریح کرد: حمل چوب، هیزم و ذغال حاصل از درختان جنگلی در تمام نقاط کشور ممنوع بوده و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

عبدی با اشاره به عزم جدی و قانونی نیروهای منابع طبیعی در مقابله با فعالیت‌های مجرمانه در اراضی ملی از مردم و دوستداران طبیعت خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در منابع طبیعی و یا قاچاق چوب و هرگونه فرآورده‌های جنگلی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب، مراتب را از طریق تماس با تلفن 1504و 139 یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه