English

در پی گشت و کنترل یگان حفاظت محیط زیست:

متخلفان شکار و صید در ۳ شهر مازندران شناسایی و دستگیر شدند

مأموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل در شهرهای آمل، بابل و ساری متخلفان شکار و صید را به همراه شش قبضه سلاح شکاری و بیش از 300 قطعه ماهی دستگیر کردند.

متخلفان شکار و صید در 3 شهر مازندران شناسایی و دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، در آمل مأموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل در منطقه حفاظت شده سیاه بیشه یک شکارچی غیرمجاز به همراه یک قبضه سلاح شکاری قاچاق دستگیر و در مأموریت دیگری با همکاری نیروی انتظامی و با داشتن حکم قضایی در بازدید از منزل یک شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری قاچاق  کشف و ضبط کردند.

همچنین مأموران یگان حفاظت محیط زیست آمل حین گشت و کنترل در رودخانه کاری بخش دشتسر از 3 صیاد غیرمجاز 180 قطعه ماهی معمولی، 12 رشته دام ماهی گیری کشف وضبط و 18 قطعه ماهی گرفتار در دام صیادان را رهاسازی و دو گروه متخلف صید غیرمجاز ماهی را به همراه 5 دستگاه لانسر، یک قطعه ماهی سفید و دو رشته تور ماهیگیری در محور رودخانه هراز دستگیر کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست بابل در محیط بانی بندپی حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از صیادان غیرمجاز تعداد 158 قطعه ماهی کشف و ضبط و در مأموریت دیگری شکارچیان غیرمجاز به همراه دو قبضه سلاح شکاری و دو قطعه حواصیل دستگیر کردند.

در ساری مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در محیط بانی هولار با همکاری نیروی انتظامی در بازرسی از منزل یک متخلف دو قبضه سلاح شکاری قاچاق کشف و ضبط کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه