English

سردار هوشنگ حسینی:

۲۰ تن روغن مایع خوراکی در اردبیل کشف شد

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف اخلال در نظام توزیع 20 تن روغن مایع خوراکی در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل خبر داد.

20 تن روغن مایع خوراکی در اردبیل کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سردار هوشنگ حسینی ، فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با اخلال گران نظام اقتصادی و توزیع کنندگان خارج از شبکه کالاهای اساسی مردم، ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل با انجام بررسی های لازم از تولید روغن مایع خوراکی با استفاده از روغن های خام دریافتی سهمیه ای و  توزیع خارج از شبکه  روغن ها توسط مسئول یک شرکت در شهر اردبیل اطمینان حاصل کردند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد این شرکت یک محموله 20 تنی روغن مایع خوراکی را به یک دستگاه کامیون تریلی بارگیری و قصد انتقال آن به یکی از استان های شمال شرقی با هدف توزیع خارج از شبکه را دارد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: پس از هماهنگی قضائی و تشکیل اکیپ عملیاتی، کامیون تریلی هنگام خروج از حوزه استحفاظی اردبیل شناسایی و توقیف؛ که در بازرسی از این خودرو 20 تن روغن مایع خوراکی کشف شد.

سردار حسینی ارزش کشفیات این عملیات بنا به اظهار نظر کارشناسان را 3 میلیارد و 726 میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: پرونده ای در این رابطه با عنوان اخلال در نظام توزیع مایحتاج ضروری مردم تشکیل و به همراه متهم به مقام قضائی ارسال شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه