English

سردار هوشنگ حسینی:

بیش از ۵ تن شکر احتکار شده در اردبیل کشف شد

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: پنج تن و ۷۵۰ کیلوگرم شکر احتکار شده در اردبیل توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی کشف شد.

بیش از 5 تن شکر احتکار شده در اردبیل کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سردار هوشنگ حسینی ، فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر احتکار شکر در مغازه ای در خیابان وحدت اردبیل، ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل با شناسایی و انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی صحت گزارش را تایید و با هماهنگی قضایی به همراه بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی اظهار کرد: در بازرسی از این مغازه پنج تن و ۷۵۰ کیلوگرم شکر به ارزش ۷۰۷ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال که به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به اینکه با دستور قضایی این انبار پلمب شد، بیان‌کرد: پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل سیستم قضایی شد.

سردار حسینی گفت: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و افزود: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اظهار کرد: پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با قاچاق و احتکار اقلام مورد نیاز مردم، قیمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.

وی با اشاره به برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان، سودجویان و محتکران از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک در خصوص احتکار و قاچاق کالا را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه