English

با همت شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه:

کشف ۱۲۲ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در کرمانشاه

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه خبرداد: با کشف چهار محل استخراج رمز ارز، ۱۲۲دستگاه غیرمجاز باهمکاری نیروی انتظامی و مراجع قضائی استان در کرمانشاه ضبط شد.

کشف ۱۲۲ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، امیدعلی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه، با بیان اینکه برای تولید و استخراج یک بیت کوین بیش از ۳۰۰ مگاوات ساعت برق مورد نیاز است، گفت: این میزان انرژی برق، بیشتر از مصرف ۳۵ هزار مشترک خانگی در طی یک شبانه روز می باشد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌ های غیرمجاز رمز ارز، علاوه بر مصرف بالای برق و استفاده از تعرفه‌ ارزان، خسارت زیادی به شبکه‌ توزیع برق وارد کرده و بخشی ازخاموشی‌ ناخواسته را سبب می‌شوند، افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه برای جلوگیری از سوء‌استفاده‌های احتمالی، نظارت بر مناطق مشکوک و پرمصرف برق را تشدید کرده است و افراد سودجو به مقامات قضایی معرفی می شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و تلاش بسیار ارزشمند دستگاه های امنیتی، پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضایی اعلام کرد: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۱۱۰۰دستگاه ماینر استخراج رمز ارز در استان کرمانشاه با کمک این دستگاه ها کشف و ضبط شده است.

مرآتی همکاری های مردم در شناسایی مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارزها، یکی از بهترین گزینه های مقابله با این موضوع عنوان کرد و گفت: همشهریان کرمانشاهی در صورت رویت این مراکز استخراج غیرمجاز می توانند با شماره ۱۲۱ تماس حاصل نمایند و در این راستا تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال پاداش دریافت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی