English

امیر احمد زند آور در گفتگو با موج؛

اختصاص ۱۶ میلیارد تومان برای جبران خسارات اغتشاشات اخیر در اصفهان

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان ازطرح دو فوریتی اختصاص ۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارات اغتشاشات اخیر در اصفهان خبر داد.

اختصاص ۱۶ میلیارد تومان برای جبران خسارات اغتشاشات اخیر در اصفهان

امیر احمد زند آور در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری موج اصفهان، با اشاره به خسارت ۳۰۰میلیارد تومانی اغتشاشات اخیر در اصفهان گفت: بیشترین خسارت مربوط به حوزه حمل و نقل شهری بود که شورای اسلامی شهر اصفهان طرح دوفوریتی اختصاص ۱۶ میلیارد تومان برای جبران فوری و در کوتاهترین مدت ممکن را مطرح کرده که ۳میلیارد آن از حساب مترو ۸ میلیارد از قسمت پارکینگها و ۵ میلیاد آن را از قسمت فضای سبز استخراج و در اختیار مدیریت شهری گذاشتیم و به شهردار اجازه دادیم که آن را درقسمت های خسارت دیده ای که  حساس و خطرناک است استفاده کندتا شاهد خسارتهای بیشتر نباشیم.

وی ادامه داد: در این اغتشاشات ۳۱ دستگاه اتوبوس کاملا از بین رفت که ۱۷ دستگاه مربوط به شهرداری و ۱۴ دستگاه دیگر مربوط به بخش خصوصی بوده است و ۷۰ دستگاه اتوبوس نیز آسیب دیده  ونهایتا ۱۰۰ دستگاه اتوبوس از ناوگان اتوبوسرانی خارج شده و در حال حاضر هم امکان خرید اتوبوس را نداریم  ولی در منطقه۶ شهرداری اصفهان که خیلی توانمند است۶ دستگاه اتوبوس پیش بینی کردیم که با بودجه شهرداری خریداری شود.

زند آور در ادامه به دیگر خسارت ها اشاره کرد و اذعان داشت:۸۵ تقاطع در سطح شهر و ۴۰۰ چراغ راهنمایی و رانندگی از بین رفته و تخریب شده که باید هرچه زودتر درست کنیم که ۳۰ تا ۴۰تقاطع را مجددا راه اندازی کردیم واصلاح شد.

وی بیان داشت:همچنین 10 میلیارد به بی آر تی خسارت وارد شد که۲۰ ایستگاه به طور کلی خسارت دید و تخریب شد.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: 90 دوربین از دوربین هایی که در تقاطع ها و بزرگراه ها بود به سرقت رفت و در ۵ ایستگاه مترو گیت ها وسیستم های الکترونیکی خساراتی داشتیم که نهایتا با تصویب این طرح دوفوریتی تلاش کردیم این خسارات را جبران کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه