English

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

رعایت مُر قانون ، فصل الخطاب همه دست اندرکاران انتخابات است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: رعایت مر قانون، فصل الخطاب همه دست اندرکاران انتخابات است.

رعایت مُر قانون ، فصل الخطاب همه دست اندرکاران انتخابات است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حسین خوش اقبال شامگاه دوشنبه در همایش فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان کردستان اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل صادره از سوی وزارت کشور و طبق برنامه روز شمار، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه دهم آذر فرایند رسمی خود را با ثبت نام از داوطلبان آغاز می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: شرایط برای برگزاری انتخابات پرشور در این استان فراهم است و مردم با شور و اشتیاق خود را برای حضور حداکثری در این عرصه آماده می‌کنند.

وی افزود: در این راستا فرمانداری‌های مراکز حوزه انتخابیه در این استان شامل (سنندج، سقز،  بیجار، قروه و مریوان) آمادگی لازم را جهت ثبت نام داوطلبان از تاریخ 10 تا 16 آذر ماه جاری دارند.

خوش اقبال اضافه کرد: در این خصوص ستاد انتخابات استان کردستان نیز با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها همه تلاش خود را برای مشارکت و حضور حداکثری مردم در این رخداد مهم سیاسی در چارچوب قانون بکار گرفته است.

رییس ستاد انتخابات استان کردستان یادآور شد: مجریان انتخابات همگام با هیات‌های نظارت، سلامت و صیانت از آرای مردم را به عنوان حق الناس، وظیفه خود دانسته و رعایت مُر قانون را فصل الخطاب همه دست اندرکاران انتخابات می‌دانند.

وی ضمن تقدیر از حضور مردم در تمام برهه‌های حساس انقلاب اسلامی از افراد علاقمند و توانمند از احزاب، گروه‌های سیاسی و سلایق مختلف در استان دعوت کرد که در این رقابت سیاسی شرکت کرده تا با حضور خود زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم و توسعه روز افزون استان و کشور فراهم کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه