English

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار کردستان:

اقتدار امروزمان را مدیون مقاومت و ایثارگری های رزمندگان هستیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اظهار داشت: اقتدار امروزمان را در دنیا مدیون مقاومت و ایثارگری های رزمندگان هستیم.

اقتدار امروزمان را مدیون مقاومت و ایثارگری های رزمندگان هستیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حسین خوش‌اقبال روز دوشنبه در جریان دیدار جمعی از مدیران استانداری با فرماندهان قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان اظهار داشت:‌ خودکفایی، شکوفایی و توسعه و پیشرفت این ملت امروز به واسطه دفاع جانانه در جنگ تحمیلی حاصل شده است.

وی در ادامه افزود: دنیا امروز بر توان نیروهای مسلح ما حساب باز کرده و این نیروها برای دفاع از میهن اسلامی آماده جانفشانی هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: با قوت و قدرت نیروهای مسلح از این گردنه سخت نیز همچون مشکلات پیشین با موفقیت عبور می‌کنیم ولی در مقابل فشارها کوتاه نمی‌آییم.

خوش اقبال با بیان اینکه دولت در کنار نیروهای مسلح قرار دارد و قدردان آنها برای تامین امنیت است،  اضافه کرد: دولت، ملت، ارتش و سپاه یک مسیر را طی می‌کنند و این همراهی موجب می‌شود روزهای سخت را بگذرانیم.

وی با اشاره به اینکه مدیون ایثارها و مقاومت آن روزهای رزمندگان هستیم، افزود:‌ خواسته‌ایم آقای خودمان باشیم و در این راه گام‌های مهمی برداشتیم.

خوش اقبال با بیان اینکه نیروهای مسلح امروز مسیر مورد تایید امام و رهبری را با قوت ادامه می‌دهند، گفت: باید با یادآوری رشادت‌های دوران دفاع مقدس آنهایی را که در میان ما نیستند بیشتر به نسل آینده داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: لشکر 28  پیاده ارتش در کردستان با دشمنان داخلی و خارجی مقابله کرده‌ و اگر این لشکر در کردستان حضور نداشت در روزهایی که گروهک‌ها به سنندج یورش برده بود، این شهر سقوط می‌کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه