English

صغری فرشی:

خلخال به عنوان یکی از قطب های بوم گردی محسوب می شود

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت:خلخال به عنوان یکی از قطب های بوم گردی محسوب می شود و راه اندازی اقامتگاه ها از سوی روستاییان مورد حمایت قرار گرفته است، صدور مجوز در کمترین زمان عملیاتی می شود.

خلخال به عنوان یکی از قطب های بوم گردی محسوب می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل،صغری فرشی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با بیان اینکه توسعه گردشگری تمامی مناطق مورد تاکید است، افزود: شهرستان خلخال به واسطه قابلیت های طبیعی یکی از مقاصد گردشگری است که تقویت زیرساخت های آن با جدیت دنبال می شود.

او افزود: علاوه بر این با توجه به اینکه خلخال به عنوان یکی از قطب های بوم گردی محسوب می شود و راه اندازی اقامتگاه ها از سوی روستاییان مورد حمایت قرار گرفته است، صدور مجوز در کمترین زمان عملیاتی می شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: گردشگری هر منطقه متناسب با ظرفیت و امکانات همان منطقه برنامه ریزی می شود و انتظار می رود مسئولان شهرستانی نیز به ظرفیت مناطق توجه داشته باشند.

در این جلسه همچنین مقرر شد مرمت مقبره سید کشف الدین در بخش خورش رستم تکمیل شده و در هفته وحدت به بهره برداری برسد.

برگزاری کلاس های آموزش با همکاری فرمانداری و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در حوزه های بوم گردی، بازاریابی و تشریفات بخش دیگری از مصوبات این جلسه بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه