English

اکبر بهنام‌جو:

الگوی کشت در بخش کشاورزی اردبیل تغییر می یابد

استاندار اردبیل گفت: الگوی کشت در بخش کشاورزی اردبیل تغییر می یابد تا توسعه بخش کشاورزی در استان رقم بخورد.

 الگوی کشت در بخش کشاورزی اردبیل تغییر می یابد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنامجو استاندار اردبیل اظهار داشت: براساس هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده ما در پاییز امسال شاهد حضور رئیس جمهور در استان اردبیل خواهیم بود که در این سفر پروژه‌های مختلف عمرانی، خدماتی و اقتصادی در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد و در این زمینه هدفگذاری‌های لازم انجام شده است.

اکبر بهنام‌جو از بهره‌برداری از 172 پروژه در بخش‌های مختلف اعم از صنعتی، خدماتی، کشاورزی و گردشگری در شهرستان اردبیل همزمان با سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و افزود: برای اجرا و راه‌اندازی این تعداد پروژه بیش از یک هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی گردشگری را از ظرفیت‌های استان اردبیل برای توسعه برشمرد و بیان کرد: آغاز احداث هتل چهار ستاره در اردبیل و چندین پروژه گردشگری از جمله اقدامات در راستای توسعه بخش گردشگری در اردبیل است که امسال انجام شده و باید گسترش خدمات گردشگری و اماکن اقامتی نیز مورد توجه قرار گیرد.

استاندار اردبیل تغییر الگوی کشت در بخش کشاورزی را گامی در راستای افزایش بهره‌وری در تولید محصولات کشاورزی برشمرد و تصریح کرد: این امر در کنار افزایش بهره‌وری زمینه برای جلوگیری از اتلاف آب و کاهش هزینه‌ها را فراهم می‌آورد که در دشت اردبیل این طرح در حال اجراست.

بهنام‌جو با اشاره به اجرا و پیگیری 11 مصوبه از 15 مصوبه جلسه اقتصاد مقاومتی گذشته در شهرستان اردبیل گفت:‌ چهار مصوبه نیز در حال اجرا بوده که از جمله آنها اجرای خط دوم فاضلاب شهر اردبیل با 110 میلیارد تومان اعتبار است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه