English

اکبر بهنام‌جو:

سرعت اجرایی کارخانه کامیون‌سازی مشگین‌شهر افزایش می یابد

استاندار اردبیل گفت: حرکت کند کارخانه کامیون‌سازی در سال‌های گذشته قابل قبول نیست و سرعت اجرایی کارخانه کامیون‌سازی مشگین‌شهر افزایش می یابد.

سرعت اجرایی کارخانه کامیون‌سازی مشگین‌شهر افزایش می یابد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنامجو استاندار اردبیل اظهار داشت: با توجه به برخورداری شهرستان مشکین‌شهر از چشمه‌های آبگرم معدنی با خاصیت درمانی چشمگیر، نیاز است طرح پزشک درمانی در مرکز آبدرمانی‌های این شهرستان اجرا شود تا با ارائه خدمات پزشکی و تخصصی شایسته به گردشگران شاهد استفاده بهینه از این قابلیت‌ها در حوزه آبگرم‌ها باشیم.

بهنام‌جو گفت: اعزام چندین پزشک عمومی، بومی مشکین‌شهر به ترکیه برای گذران دوره‌های پزشک آبدرمانی برای سال آینده و ارائه خدمات تخصصی به مسافران یکی از گام‌های اساسی در راستای اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی پایدار در این شهرستان است و سبب می‌شود گردشگری در این منطقه از حالت فصلی خارج شود و در تداوم این طرح شاهد رونق اقامتگاه‌ها، ایجاد و راه‌اندازی فضاهای جانبی جدید می‌شویم.

استاندار اردبیل با اشاره به حرکت کند کارخانه کامیون‌سازی در سال‌های گذشته بیان کرد: مردم وقتی یک طرح و حرکت اقتصادی و تولیدی را قبول می‌کنند که دارای شتاب باشد و اکنون امید است با پیگیری‌ها و فعالیت‌های موثر افتتاح کارخانه کامیون‌سازی در یکی دوماه آینده در این شهرستان رقم بخورد که در این صورت شاهد تحول عظیم اقتصادی و ایجاد کار‌گاه‌های متعدد زیرمجموعه نیز خواهیم بود.

بهنام‌جو با اشاره به پیشرفت‌های قابل توجه در پروژه‌ شابیل تصریح کرد: راه‌اندازی پیست اسکی، تله‌سیژ و اقامت‌گاه‌های مورد نیاز در این منطقه  نوید گردشگری پررونق را در سال آینده در مشکین‌شهر می‌دهد که البته طبق گزارش مدیرعامل پروژه گردشگری آدرلند صدور تغییر کاربری این پروژه و اجرای عملیات سازه‌های فضایی نیز تحولی عظیم را برای گردشگری رقم می‌زند.

وی منطقه نمونه گردشگری پل معلق را یکی از پروژه‌های موفق و تاثیرگذار در توسعه استان خواند و از زحمات عباسی‌نیا مدیرعامل پل معلق در حوزه گردشگری استان تقدیر و تشکر کرد.

استاندار اردبیل از ادامه روند اتوبان اردبیل ـ مشکین‌شهر خبر داد و گفت: تامین خط انتقال آب شرب به مناطق روستایی تا یک دو ماه دگر با زمان بندی دقیق اراپه می‌شود تا همه مردم روستاها از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار باشند.

بهنام‌جو افزود: 500 میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات به تامین آب مناطق روستایی و عشایری استان اردبیل اختصاص یافته است که در آینده‌ای نزدیک این اعتبارات تامین می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه