English

هادی ابراهیمی:

تعاونی های فعال در هرمزگان دو درصد بیشتر از میانگین کشوری است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: تعاونی های فعال در استان هرمزگان دو درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

تعاونی های فعال در هرمزگان دو درصد بیشتر از میانگین کشوری است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، هادی ابراهیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، هم زمان با برگزاری چهاردهمین دوره تعاونی های برتر استان ضمن گرامی داشت هفته تعاون، گفت: تعاونی های هرمزگان سه درصد از تعاونی های کشور را تشکیل می دهند که تعاونی فعال در این استان دو درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

وی اذعان داشت: 11 طرح در قالب شرکت تعاونی، با یک هزار و 222 میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهره برداری خواهد رسید، که در این راستا برای 150 نفر زمینه اشتغال فراهم می شود.

ابراهیمی با اشاره به این که باید از ظرفیت تعاون ها برای ایجاد اشتغال جوانان استفاده کرد، عنوان کرد: جوانان را دعوت می کنم که فرصت را غنیمت شمارند و از ظرفیت تعاون برای ایجاد اشتغال در این استان بهره مند شوند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، ضمن تقدیر از 11 تعاونی برتر استان، تشریح کرد: در جشنواره تعاونی های ملی، از بین 21 هزار تعاونی ثبت نام شده، دو شرکت تعاونی از  استان هرمزگان موفق به کسب دو عنوان برتر ملی شد.

وی با اشاره به اینکه 555 شرکت تعاونی در گرایش های مختلف در این جشنواره شرکت کردند، اضافه کرد: 11 تعاونی در این بین انتخاب شدند که تعدادی از این تعاونی ها، عنوان سفیر تعاون را به خود اختصاص دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه