English

هادی ابراهیمی خبرداد؛

معرفی ۳ هزار و ۴۰۰ طرح اشتغال روستایی به بانک های عامل در هرمزگان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: تا کنون 3 هزار و 487 طرح اشتغال روستایی، با مبلغ بیش از 540 میلیارد تومان، به بانک های عامل استان معرفی شده است.

معرفی 3 هزار و 400 طرح اشتغال روستایی به بانک های عامل در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، هادی ابراهیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، با تاکید بر لزوم رونق اشتغالزایی روستایی، گفت: در راستای ایجاد اشتغال پایدار در روستاها تا کنون بیش از سه هزار و 487 طرح اشتغال روستایی با مبلغ بیش از 540 میلیارد تومان از محل تسهیلات اشتغال روستایی به بانک های عامل استان معرفی شده است.

هادی ابراهیمی تعداد اشتغال پیش بینی شده برای این تعداد طرح را 11 هزار و 779 نفر ذکر کرد.

وی بیان داشت: تاکنون یک هزار و 747 طرح اشتغال روستایی با پیش بینی اشتغال هفت هزار و 166 نفر، مبلغ 266 میلیارد و 772 میلیون تومان تسهیلات را دریافت کرده اند.

وی درصد پرداخت تسهیلات را نسبت به اعتبار تخصیصی 68 درصد عنوان کرد.

ابراهیمی اذعان کرد: بیشترین پرداختی ها در رسته های اولویتدار از جمله محصولات گلخانه ای، شیلات و آبزیان، پرورش دام سبک و سنگین، صنایع غذایی و تبدیلی تکمیلی کشاورزی، خدمات حمل و نقل و لجستیک، گردشگری، صنایع دستی، بوم گردی و غیره است.

به گفته ی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان 64 درصد از طرح های اشتغال روستایی پرداختی مربوط به طرح های جدید، 34 درصد سرمایه در گردش و 2 درصد توسعه ای است.

وی مهارت آموزی در محیط واقعی کار، طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی، طرح مشوق های بیمه ای کارفرمایی و طرح های خرد اشتغال را از جمله طرح های مربوط به سیاست فعال ابزار کار استان ذکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه