English

نادر فلاحی:

رسانه ها بازوی یاریگر فعالیت دستگاه‌های اجرایی هستند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: رسانه‌ها می‌توانند بازوی یاریگر فعالیت دستگاه‌های اجرایی باشند و مدیران و مسئولان را در خدمت‌رسانی به مردم حمایت کنند.

رسانه ها بازوی یاریگر فعالیت دستگاه‌های اجرایی هستند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار داشت: خبرنگاران معماران فرهنگی جوامع هستند و هر گونه توسعه در محورهای میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری نیازمند بهره‌گیری از ظرفیت خبری استان در معرفی قابلیت‌های این سه حوزه است.

وی اظهار داشت: رسالت خبرنگاری سخت و خطیر است که می‌تواند زمینه توسعه مناطق را موجب شده و تمامی محرومیت ها، ضعف ها و کمبودها را برای مسئولان دست‌اندرکار آشکار کند.

فلاحی افزود: سختی کار خبری فرجام خوشایندی نیز دارد و هر محرومیتی که با کمک اصحاب خبر ریشه‌کن شده و هر گرهی که از کار خلق خدا و جامعه باز می شود شیرینی و لذت این حرفه خطیرتر می شود.

او گفت: در اهمیت کار خبری همین بس که رسانه‌ها می‌توانند بازوی یاریگر فعالیت دستگاه‌های اجرایی باشند و مدیران و مسئولان را در خدمت‌رسانی به مردم حمایت کنند.

وی افزود: اطلاع‌رسانی یکی از رسالت‌های اصلی دستگاه‌های اجرایی است که بدون حمایت و کمک رسانه‌ها عملا غیرممکن بوده و غفلت از آن به منزله ابتر ماندن فعالیت یک مجموعه است.

فلاحی بیان کرد: مجموعه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز واقف بر اهمیت رسانه، از تمامی ظرفیت رسانه‌ها بهره گرفته و هر خبرنگار و رسانه را سفیر فعالیت‌های خود می‌داند.

او گفت: این مجموعه در سال‌های اخیر با برقراری تعامل سازنده با رسانه‌ها از این ظرفیت کم‌نظیر بهره برده و بواسطه عملکرد قابل تقدیر رسانه‌ها نسبت به معرفی گسترده جاذبه‌های استان در سطح ملی و جهانی اقدام کرده است.

وی با تقدیر از تلاش همه خبرنگارانی که در پوشش و انعکاس اخبار و رویدادهای مربوط به سه حوزه میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان فعالیت دارند، افزود: خدمات بی‌منت خبرنگاران در توسعه گردشگری در تاریخ این استان ماندگار خواهد بود و قدردان سفیران فرهنگی استان دارالارشاد اردبیل هستیم.

او با بیان اینکه با تلاش استاندار اردبیل در حال حاضر مشکلات فراروی سرمایه‌گذاران طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری بخش گردشگری استان برداشته شده، دهیاران خلخال را به همکاری بیشتر در زمینه راه‌اندازی طرح‌های بوم‌گردی با سرمایه‌گذاران این بخش فراخواند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه