English

شهیدی مطرح کرد:

روابط عمومی؛ رکنی بنیادین در سازمان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه روابط عمومی به عنوان یکی از ارکان اصلی در تمام سازمان‌ها نقش دارد و زیربنا است از روابط عمومی به عنوان پلی بین مخاطبان و سازمان که به صورت منطقی و آسان بین سازمان و مردم ارتباط برقرار می‌کند، یاد کرد.

روابط عمومی؛  رکنی بنیادین در سازمان

به گزارش خبر گزاری موج همدان،  محمدمهدی شهیدی،  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در جلسه نشست هم اندیشی روابط‌ عمومی‌های شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ضمن تبریک هفته روابط عمومی اظهار داشت: با توجه به وضعیت کنونی که عصر ارتباطات است، سرعت ارتباطات به شدت افزایش یافته و نیاز است ما نیز همگام با آن خدمات ارائه شده خود را به‌روز کنیم و از فضای ایجاد شده استفاده کنیم.

 

روابط عمومی، رکنی در سازمان

وی با بیان اینکه روابط عمومی به عنوان یکی از ارکان اصلی در تمام سازمان‌ها نقش دارد و زیربنا است، افزود: روابط عمومی پلی بین مخاطبان و سازمان است که به صورت منطقی و آسان بین سازمان و مردم ارتباط برقرار می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: اگر این ارتباط خوب تعریف نشود به بیراه می‌رود و با وجود خدمات‌دهی شرکت به صورت مطلوب اطلاع‌رسانی صورت نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی واسطه بین خواسته‌های مردم و سازمان است، تصریح کرد: ابزارها و کانال‌های مختلفی برای برقراری ارتباط بهتر بین سازمان و مردم وجود دارد که یک بخش آن رسانه‌ها هستند.

شهیدی تأکید کرد: ما باید از فضاهای جدید برای اطلاع‌رسانی در خصوص فعالیت‌های شرکت به صورت مطلوب استفاده کنیم و مشکلات و مسائل را با تلاشی که در ستاد و واحدها وجود دارد رفع کنیم.

وی با اشاره به دستورالعمل‌ها و برنامه‌های جدید ادامه داد: با توجه به تغیییر در ساختار مدیریتی توانیر، شرکت‌های توزیع در کشور به پنج منطقه تقسیم شده‌اند که شرکت توزیع استان همدان نیز با توجه به موقعیت جغرافیایی با هشت استان دیگر در غرب و شمال غرب کشور در یک منطقه قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه بر اساس این تقسیم‌بندی شاخص‌هایی تعریف شده که بیشترین تمرکز آن بر قسمت‌های بهره‌برداری و مشترکین است، ابراز داشت: با توجه به این امر امید است گام مثبتی در راستای بهتر شدن خدمات برداریم.

وی هدف از این برنامه را ارتقاء و رشد شرکت‌های توزیع عنوان کرد و یادآور شد: با استفاده از ظرفیت‌های موجود در هر یک از مناطق و ایجاد هم‌افزایی، امکانات و ظرفیت‌های بالقوه نیز بروز یافته و بالفعل می‌شود که با اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی در این زمینه می‌توان به اهداف تعیین شده جامه عمل پوشاند.

شهیدی عنوان کرد: در استان همدان به ازای هر مشترک یک دقیقه و 44 ثانیه خاموشی وجود دارد که معادل 500 دقیقه در سال است که باید تمام تلاش خود را برای کاهش آن بکار بریم.

وی با اشاره به عملکرد بخش فرهنگی بیان کرد: در این بخش شرکت توزیع نیروی برق استان همدان همواره جزو رتبه‌های برتر بوده است.

ضرورت کاهش 118 مگاوات پیک بار طی تابستان امسال در همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به در پیش بودن پیک بار تابستان گفت: نقش روابط عمومی‌های شرکت در زمینه اطلاع‌رسانی خوب و به موقع در این بازه زمانی که از 15 خرداد ماه آغاز می‌شود، حائز اهمیت است که آثار آن را در کاهش پیک می‌بینیم.

وی اضافه کرد: سال گذشته 703 مگاوات برای استان همدان پیش‌بینی شده بود که پیک بار ما به 668 مگاوات رسید که امیدواریم این روند برای امسال نیز ادامه یابد و با اقداماتی که در حوزه اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد بتوانیم 118 مگاواتی را که برای امسال پیش‌بینی شده کاهش دهیم.

شهیدی اظهار داشت: کار روابط عمومی در حوزه اطلاع‌رسانی و جلب مشارکت مشترکین در این زمینه علاوه بر اینکه آورده خوبی برای شرکت در پی خواهد داشت موجب افزایش رضایتمندی مشترکین نیز می‌شود که این امر نیاز به برنامه‌ریزی خوب و دقیقی دارد.

وی تأکید کرد: امید است برای سال 98 با برنامه‌ای منسجم‌تر مدیریت بار و مصرف سهمیه‌ای خود را عملیاتی کنیم که سازوکار آن این است که در بحث تفاهمنامه‌ها به خوبی ورود کنیم.

حذف قبوض کاغذی از اولویت‌های شرکت توزیع برق استان همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به ارائه خدمات در میز خدمت خاطرنشان کرد: 24 خدمت در میز خدمت پیش‌بینی شده که به مراجعین ارائه می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ها عنوان کرد: حذف قبوض کاغذی از دیگر اولویت‌های این شرکت است که امید است تا اول مهر ماه اجرایی شود.

احمدرضا روبیانی، مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز در ادامه این جلسه گزارش عملکرد این دفتر را ارائه کرد.

در پایان این مراسم از روابط عمومی‌های واحدهای اجرایی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر