English

بازوند در دیدار با مجموعه روابط عمومی استانداری کرمانشاه:

اطلاع‌رسانی دستاوردها موجب امیدواری مردم می‌شود

استاندار کرمانشاه گفت: امروز روابط عمومی‌ها باید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به اطلاع‌رسانی اهتمام داشته باشند زیرا امروزه مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن از اخبار مطلع می‌شوند.

اطلاع‌رسانی دستاوردها موجب امیدواری مردم می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، هوشنگ بازوند در جلسه‌ای با مدیرکل و پرسنل روابط عمومی استانداری کرمانشاه عنوان کرد: مجموعه روابط عمومی استانداری کرمانشاه با کمترین امکانات بیشترین تلاش را درزمینهٔ بیان دستاوردها و خدمات نظام و دولت انجام می‌دهد و از این توانمندی و پتانسیل برخوردار است که حتی فراتر از این عملکرد هم ظاهر شود.

وی بابیان اینکه در تمامی دنیا اطلاع‌رسانی در زمینهٔ اقدامات و برنامه‌ها وجود دارد؛ اظهار داشت: مجموعه‌های ذی‌ربط در بحث اطلاع‌رسانی وظیفه‌دارند که اقدامات و برنامه‌های دستگاه‌های خود را -که به‌نوعی اطلاع‌رسانی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است - اطلاع‌رسانی کنند.

استاندار کرمانشاه افزود: حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همواره به اطلاع‌رسانی مناسب از دستاوردها تأکید داشته‌اند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در بحث تولید خبر باید نوآوری وجود داشته باشد و اطلاع‌رسانی از برنامه‌ها منجر به امید و نشاط در جامعه می‌شود.

همواره به دنبال استفاده از فرصت‌ها برای توسعه کرمانشاه هستم

بازوند در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه تا لحظه‌ای که در استان هستم با تمامی تلاش به دنبال حل مشکلات و بسترسازی برای توسعه و عمران خواهم بود، گفت: با تمام وجود در راستای ارتقای جایگاه استان تلاش می‌کنم زیرا استان کرمانشاه این استحقاق و ظرفیت را دارد که بتواند به استان‌های هم‌جوار خدمات برتر و مناسب ارائه کند و به هاب منطقه غرب تبدیل شود.

مقام عالی استان ادامه داد: اگر به دنبال احداث آزادراه و اتوبان در کرمانشاه هستم به این دلیل است که سرمایه‌گذار در پروژه‌ای مانند بندر خشک کرمانشاه زمانی اقدام به سرمایه‌گذاری می‌کند که آزادراه وجود داشته باشد و آزادراه محور و زیربنای توسعه استان است.

وی بیان داشت: استان با سرمایه‌گذاری و همکاری بخش خصوصی توسعه پیدا می‌کند و امروزه ارتباطات نقش بسیار مهمی در جذب سرمایه‌گذاری دارد؛ بنابراین اگر به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای احداث اتوبان هستیم به دلیل ایفای نقش بسیار مهم زیرساخت‌های این حوزه در توسعه استان است.

بازوند اظهار داشت: آزادراه علاوه بر اینکه زیربنای توسعه است، اقتصاد کرمانشاه را هم متحول خواهد کرد و هنر این است که با توسعه ارتباطات بتوانیم اقتصاد استان را متحول کنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: اگر هاب بودن استان برجسته شود بدون شک این استان قادر به ارائه خدمات در دیگر استان‌ها خواهد شد که این مهم نقش بسیار مهمی در شکوفایی منطقه خواهد داشت.

سرمایه‌گذاری‌های مناسبی در استان در حال انجام است

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: سرمایه‌گذاری که در استان لرستان و در زمان مسئولیتم در این استان اقدام به سرمایه‌گذاری کرده بود، در استان کرمانشاه هم با حدود 5 هزار میلیارد تومان در حال انجام سرمایه‌گذاری است که بدون تردید نقش بسیار مهمی در ایجاد اشتغال خواهد داشت.

وی تأکید کرد: بسترهای لازم برای توسعه استان شکل‌گرفته و مسیر توسعه استان تنها با همکاری و جذب سرمایه‌گذاری‌ها هموار می‌شود که همواره به این مهم توجه داشته‌ایم.

برای کلان‌شهر شدن کرمانشاه پیگیری‌های ویژه‌ای انجام داده‌ام

بازوند ضمن تاکید بر اطلاع رسانی همه جانبه روابط عمومی استانداری کرمانشه، گفت: برای کلان‌شهر شدن کرمانشاه طی یک سال گذشته پیگیری‌ها گسترده و ویژه‌ای انجام داده‌ام زیرا اعتقاددارم که کلان‌شهر شدن کرمانشاه، موضوع هاب بودن استان را برای استان‌های هم‌جوار تقویت می‌کند و مردم استان‌های دیگر احساس می‌کنند که از یک کلان‌شهر خرید کنند خدمات بهتری دریافت خواهند کرد و علاوه بر این کلان‌شهر شدن یک ارزش‌افزوده هم برای همه مردم ایجاد خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه