English

استاندار کرمانشاه:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بزرگ‌ترین سند وفاداری است

هوشنگ بازوند گفت: مردم با حضور پرشور خود در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن نشان دادند که بهترین مدافع برای انقلاب و دستاوردهای آن هستند و هرگز فریب تبلیغات دشمنان را نمی‌خورند.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بزرگ‌ترین سند وفاداری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن ضمن گرامیداشت چهل‌سالگی انقلاب اسلامی، ابراز داشت: یکی از دستاوردهای انقلاب در عرصه سیاست خارجی این بود که به آمریکا اجازه دولت سازی نداد و ما امروز با مشاهده این حضور پرشور مردمی در راهپیمایی 22 بهمن به گذشته انقلاب افتخار و به ادامه راهی که پیموده‌ایم بسیار امیدوار هستیم.

وی خاطرنشان ساخت: جمهوری اسلامی هم در سیاست خارجی و هم در سیاست داخلی موفقیت‌های بزرگی به دست آورده و توانسته اتفاقات خوبی را برای خود رقم بزند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی رشد قابل‌ملاحظه در تولیدات بوده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به تولید برق در کشور اشاره کرد، درحالی‌که جمعیت کشور در سال 97 نسبت به سال 57 رشد حدود 2.5 برابر رشد داشته در تولید برق 12 برابر رشد داشته‌ایم و از کشور سی و هفتم تولیدکننده در جهان به رتبه چهاردهم رسیده‌ایم.

وی با تجلیل و قدردانی از حضور پرشور مردم در مراسم کرمانشاه راهپیمایی 22 بهمن، گفت: این حضور پرشور پاسخی کوبنده به اظهارات مستکبرانه و یاوه‌گویی‌های سردمداران آمریکا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه