English

با امضای تفاهم‌نامه بین کرمانشاه و حلبچه عراق؛

امکان تردد افراد بین کرمانشاه و حلبچه از طریق مرز شوشمی امکان‌پذیر می‌شود

تفاهم‌نامه همکاری بین کرمانشاه و حلبچه عراق در 14 بند و در سه محور اصلی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و محور امنیتی امضا شد.

امکان تردد افراد بین کرمانشاه و حلبچه از طریق مرز شوشمی امکان‌پذیر می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، در نشست استانداران کرمانشاه و حلبچه عراق تفاهم‌نامه همکاری بین دو استان کرمانشاه و حلبچه باهدف گسترش تعاملات در بخش‌های مختلف خصوصاً در بعد اقتصادی و همچنین امکان تردد افراد بین کرمانشاه و حلبچه از طریق مرز شوشمی امضا شد.

به گفته استاندار کرمانشاه در شرایطی که آمریکا تحریم‌های ظالمانه‌ای علیه ایران اعمال کرده، مرزهای کرمانشاه با بخش اقلیم کردستان و دولت مرکزی عراق می‌تواند به‌عنوان یک فرصت استثنایی و موقعیت‌ساز مدنظر قرار گیرد که در این راستا از مهم‌ترین بندهای تفاهم‌نامه همکاری بین کرمانشاه و حلبچه عراق می‌توان به امکان تردد افراد بین کرمانشاه و حلبچه از طریق مرز شوشمی اشاره کرد.

هوشنگ بازوند از مشترکات فرهنگی، اجتماعی و ... بین مردم استان‌های کرمانشاه و حلبچه عراق یادکرد و ادامه داد: برای افزایش این تعاملات که باعث توسعه دو استان خواهد شد، هر آنچه در توان داریم در طبق اخلاص می‌گذاریم.

وی بر لزوم گسترش و تقویت مناسبات تجاری، اقتصادی، فرهنگی و ... بین استان‌های کرمانشاه و حلبچه عراق تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: در تفاهم‌نامه همکاری بین کرمانشاه و حلبچه عراق امکان تردد افراد از طریق گذرنامه و یا برگه عبور از طریق مرز شوشمی فراهم می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه