English

استاندار کرمانشاه در مراسم آغاز دهه فجر؛

حضور مردم در همه صحنه بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب است/ بیش از ۳ هزار پروژه دهه فجر امسال افتتاح می‌شود

هوشنگ بازوند در مراسم آغاز دهه فجر در حسینیه شهدای گلزار شهدا، بابیان این مطلب که حضور مردم درصحنه‌های مختلف در طول ۴۰ سال گذشته یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب است، گفت: دهه فجر امسال، ۳۱۴۹ پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

حضور مردم در همه صحنه بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب است/ بیش از 3 هزار پروژه دهه فجر امسال افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، هوشنگ بازوند از افتتاح و کلنگ زنی بیش از 3 هزار پروژه هم‌زمان با دهه فجر در سطح استان خبر داد و ابراز داشت: دهه فجر امسال ۳۱۴۹ پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۳۵۵۰ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

استاندار کرمانشاه در مراسم آغاز دهه فجر تصریح کرد: مردم در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، هر زمان احساس کردند تهدیدی متوجه کشور است خودشان پای‌کار بوده و از انقلاب دفاع کردند.

وی خاطرنشان ساخت: رها شدن کشور از وابستگی دفاعی و نظامی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای مهم نظام در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب به شمار می‌رود و توان نظامی و دفاعی امروز کشور، ایران را به جزیره امنی در جهان تبدیل کرده است.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: تحریم‌های ناجوانمردانه در طول چهل سال گذشته تاکنون نه‌تنها آسیبی را متوجه کشور نکرده بلکه باعث شده که جوانان و نخبگان ایران اسلامی مصمم‌تر در مسیر خودکفایی حرکت کنند.

بازوند در خصوص کم و کیف پروژه‌های دهه فجر در کرمانشاه، اعلام داشت: 163 میلیون یورو معادل حدود 2 هزار و 200 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خارجی در جذب‌شده و این امید می‌رود که این حجم سرمایه‌گذاری بتواند به توسعه بیشتر استان منجر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه