English

درخشش تنیسورهای اصفهانی در مسابقات تنیس ایران

تنیسورهای اصفهانی در بخش بانوان و آقایان توانستند با غلبه بر حریفان خود به مقام اول تا سوم کشوری دست پیدا کنند.

درخشش تنیسورهای اصفهانی در مسابقات تنیس ایران

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، به دنبال مسابقات متعدد کشوری که در استانهای مختلف کشور از جمله تهران، البرز، تبریز، کرمان، قم و ... در سال جاری تا کنون برگزار شده است تنیسورهای اصفهانی در بخش بانوان و آقایان توانستند با غلبه بر حریفان خود به مقام اول تا سوم کشوری دست پیداکنند.

مهرانا سلیمانی پور تنیسور قهرمان اصفهانی این بار نیز در مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی زیر 14 سال در فردیس کرج توانست با غلبه بر حریفان خود به مقام سوم کشوری دست پیدا کند. وی در مسابقات اخیر قهرمانی کشور در کرمانشاه نیز با غلبه بر حریفان خود و شکست تمامی آنها مقام قهرمانی کشور را نیز از آن خود کرده بود.

آیناز داوری تنیسور زیر 10 سال اصفهانی نیز که در لیست افتخار آفرینهای این رشته قرار دارد و توانسته مقام های متعددی در سالهای اخیر تا کنون کسب کند این بار نیز با غلبه بر حریفان خود در مسابقات قهرمانی کشور در باشگاه میثاق تهران به مقام سوم دست پیدا کرد همچنین این تنیسور ارزشمند و مستعد اصفهانی در مسابقات اخیر خود در تهران نیز به  مقام سوم رقابتهای مسابقات قهرمانی کشور در باشگاه استقلال دست پیدا کرد. 

پرنیا رکن آبادی دیگر تنیسور مستعد و ارزشمند اصفهانی نیز توانست در سال جاری به دو مقام قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان در سیرجان و مشهد دست پیدا کند همچنین وی در اردیبهشت ماه سال جاری نیز در رده سنی زیر 16 و 18 سال مقام سوم رقابتهای قهرمانی کشور را از آن خود کرد.

مهشید کریمزاده و نسترن بزرگزاد دو تنیسور موفق اصفهانی نیز  در بخش بانوان توانستد با جدیت تمام در مسابقات پنجگانه مناطق در تبریز  حاضر شده و با شکست حریفان خود به ترتیب به مقام نائب قهرمانی و سومی  این مسابقات دست پیدا کنند.

مهراز رضویان دیگر تنیسور پرافتخار اصفهانی نیز در بازی اخیر خود در زنجان توانست با شکست حریفان خود به مقام قهرمانی این رقابتها دست پیدا کند.

در بخش پسران مهرشاد قفقازی در مسابقات جایزه بزرگ شیراز توانست با شکست حریفان خود و متوقف شدن در مرحله نیمه نهایی به مقام سوم مشترک این بازی ها دست پیدا کند همچنین امیر مهدی فرخ پور تنیسور خوش آتیه اصفهانی نیز توانست در مسابقات اخیر در رده سنی زیر 12 سال به مقام نائب قهرمانی کشوری در رقابتهای باشگاه میثاق تهران دست پیدا کند وی همچنین در مسابقات اخیر که در باشگاه آزادی تهران برگزار شد توانسته بود مقام نائب قهرمانی را در رده سنی زیر 12 سال کسب کند. 

همچنین صدرا باجغلی دیگر تنیسور مستعد و  ارزشمند اصفهانی نیز در رده سنی  زیر 8 سال در باشگاه استقلال تهران مقام نائب قهرمانی رقابتها را کسب کرد  همچنین وی در مسابقات اخیر در باشگاه میثاق تهران در رده سنی زیر 8 سال به مقام قهرمانی این بازی ها  دست پیدا کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه