English

همزمان با ایام دهه فجر؛

۱۸ برنامه منطقه ای و محلی در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان برگزار می شود

مدیر منطقه 12 شهرداری اصفهان گفت: همزمان با ایام دهه فجر18 برنامه منطقه ای و محلی در منطقه 12 شهرداری اصفهان برگزار می شود.

18 برنامه منطقه ای و محلی در منطقه 12 شهرداری اصفهان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، علی باقری  بیان کرد: همزمان با فرارسیدن ایام دهه فجر و جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ، حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان برنامه ها و جشن های متنوعی را در قالب ۱۸ برنامه در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: 9 برنامه به صورت منطقه‌ای و در سطح بزرگ و 9 برنامه به صورت محلی و در مناطق ده گانه منطقه ۱۲  شهرداری اصفهان برگزار می شود.

علی باقری در تشریح اهداف برنامه ها گفت: این جشن ها از یک سو یادآور رشادت های مردم دلیر انقلابی در سالهای انقلاب به نسل جوان است و از طرفی باعث تقویت روحیه انقلابی و ارزش‌های انقلابی می شود.

به گفته وی یکی از ویژگی های این برنامه ها در سال جاری تقویت و توسعه مشارکت های مردمی در زمینه رویدادهای فرهنگی است. ضمن اینکه این برنامه ها باعث افزایش شور و نشاط اجتماعی در بین شهروندان می شود.

باقری در توضیح جزییات برنامه تصریح کرد:چهار جشن  انقلاب تحت عنوان "چهلستون امید" در ورزشگاه شهید غازی و کوثر برگزار می‌شود و پیش‌بینی می شود حدود ۱۰ هزار نفر از جمعیت منطقه از این برنامه ها استفاده کنند.این برنامه روزهای یازدهم دوازدهم و سیزدهم بهمن ماه برگزار می شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های بزرگ منطقه‌ای، برگزاری نمایشگاه "دستان توانا" است که دستاوردها و توانمندی های بانوان منطقه با تأکید بر زنان سرپرست خانوار در محل ایستگاه مفتح به نمایش گذاشته میشود. این برنامه از 8 بهمن ماه آغاز شده و تا 18 بهمن ادامه دارد.

جنگ های "بهار آزادی" ویژه مدارس دیگر برنامه‌ای است که به گفته باقری در طول این ایام برگزار می شود و تاکید آن بر مدارس کم برخوردار است. این برنامه ها در قالب جشن های انقلاب است تا کودکان و دانش آموزان نیز علاوه بر مشارکت در برگزاری این جشن ها با انقلاب و رویدادهای انقلابی آشنا شوند.

مسابقات ورزشی شامل فوتسال، جام فجر، فوتبال، دژبال و طناب کشی نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است که در دو ورزشگاه امیرالمومنین و عاشق آباد برگزار می شود.

مدیر منطقه 12 شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه برنامه های محلی نیز بسته به نوع نیاز و بافت محله امکان‌سنجی شده و بر اساس معیارهای محلات برگزار می شود، گفت: برگزاری برنامه سینمای انقلاب در فرهنگسرای امیرالمومنین و قدس،  جنگ و نمایشگاه چهل سال پایداری در محله امین آباد، خاطرات انقلاب شامل خاطره‌نویسی پدربزرگ ها در محله مهدیه و چهلمین چراغ در محله محمود آباد و ویژه‌برنامه‌های محله امیر عرب در کنار همایش پیاده روی برای محله عاشق آباد و کوه گشت خانوادگی در کوه صفه از جمله برنامه‌های محلات است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه