English

اولین جشنواره گردشگری غذا و هنر ایرانی در میناب برگزار شد

اولین جشنواره گردشگری غذا و هنر ایرانی به مدت سه روز در مجتمع تفریحی و اقامتی صدف میناب برگزار شد.

اولین جشنواره گردشگری غذا و هنر ایرانی در میناب برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا برومند  در در گفتگو با موج  گفت: با نزدیک شدن به پایان سال 97 و آغاز سال جدید با توجه به چشم اندازی که در اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان داشتیم برنامه های فرهنگی در استان هرمزگان را شروع کرده ایم.

وی ادامه داد: 5 برنامه مهم و تاثیرگذار در حوزه صنایع دستی و گردشگری خواهیم داشت و این اولین جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی ایرانی را نیز خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان  گفت: شهرستان میناب به دلیل داشتن غنای فرهنگی بالا برای برگزاری نخستین جشنواره گردشگری غذا و هنر ایرانی انتخاب شد.

وی در پایان افزود: با برگزاری این جشنوره فرهنگی  زمینه برای ارائه فرهنگ غنی این شهرستان و شهر های دیگر فراهم شده است و همچنین زمینه مشارکت تمامی فعالان و علاقه مندان به حوزه صنایع دستی و گردشگری در این جشنواره مهیا هست.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی ایرانی، عنوان کرد: 30 غرفه در این نمایشگاه دایر شده است که از شهرستان های میناب، بندرعباس، بندرلنگه، سیریک و رودان در این جشنواره شرکت کرده اند.

سلیم محمدیان افزود: 18 غرفه غذایی و 19 غرفه صنایع دستی در این جشنواره دایر شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان هرمزگان عنوان کرد: شرکت کنندگان در این جشنواره توانمندی و هنرهای صنایع دستی،گردشگری و هنر آشپزی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه