English

برای ایجاد صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی؛

ناحیه صنعتی و هنرستان تخصصی کشاورزی در توکهور و هشتبندی راه اندازی می شود

استاندار هرمزگان از راه اندازی ناحیه صنعتی بخش توکهور و هشتبندی برای ایجاد صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی در این منطقه خبر داد.

ناحیه صنعتی و  هنرستان تخصصی کشاورزی در توکهور و هشتبندی راه اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی در سخنانی در جمع مردم بخش توکهور و هشتبندی شهرستان میناب با اشاره به وجود استعدادهای گسترده کشاورزی در این منطقه، عنوان کرد: باید تلاش وسیعی برای راه اندازی ناحیه صنعتی در این منطقه داشته باشیم تا در این ناحیه با سرمایه گذاری مردم و بخش خصوصی صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی ایجاد شود.

وی ادامه داد: توسعه گلخانه های تولید محصولات کشاورزی از سیاست های محوری در هرمزگان است و متقاضیان فعالیت در این عرصه را مورد حمایت قرار دهیم.

استاندار هرمزگان از کمک به بهسازی جاده میناب به هشتبندی خبر داد و افزود: در کل استان هرمزگان برای احداث هزار کیلومتر راه روستایی در سال جاری هدف گذاری کردیم که یک کار جهادی است و به سرعت در حال انجام است.

همتی تصریح کرد: با توجه به اقلیم استان و نوع بارندگی ها تصمیم گرفتیم کار مشارکتی با منابع طبیعی انجام دهیم و در این راستا برای اجرای 200 پروژه آبخیزداری در هرمزگان برنامه ریزی شد که آب بسیاری را ذخیره می کند.

وی راه اندازی هنرستان تخصصی کشاورزی در بخش توکهور و هشتبندی را یکی از اولویت های مهم برشمرد و بیان داشت: بر روی استعدادهای کشاورزی این منطقه باید نیروهای ماهر کار کنند و جوانان تحصیل کرده در این زمینه می توانند بهره وری را در کار کشاورزی افزایش دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه