English

صدور بیش از ۷ فقره سند دریانوردی در هرمزگان

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از صدور 7330 فقره سند دریانوردی طی نه ماهه سال جاری در این استان خبر داد.

صدور بیش از 7 فقره سند دریانوردی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، "اسماعیل مکی زاده" از برگزاری یک هزار و 411 نفر-آزمون شایستگی دریانوردی از آغاز امسال تا ابتدای دی ماه جاری خبر داد و گفت: این آزمون ها در زمینه های فرماندهی، افسری عرشه و مهندسی مربوط به شناورهای چوبی و فلزی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه طی نه ماه اخیر، در مجموع هفت هزار و 330 فقره سند دریانوردی در این استان صادر شده است، اظهار داشت: تعداد پنج  هزار و 30 فقره از این اسناد مربوطه به گواهینامه های دریانوردان بوده است.

مکی زاده افزود: این تعداد گواهینامه دریانوردی شامل سه هزار و 202 فقره به گواهینامه های اصلی(گواهینامه تعیین سمت در شناور) مربوط است و یکهزار و 828 فقره نیز به گواهینامه های جانبی(آموزش های جنبی از جمله مباحث ایمنی) است.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: براساس الزامات کنوانسیون سازمان جهانی کار تمامی دریانوردان برای فعالیت های حرفه ای خود ملزم به داشتن شناسنامه دریانوردی هستند، از این رو از ابتدای سال 97 تاکنون، دو هزار و 300 فقره شناسنامه دریانوردی در هرمزگان صادر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه