English

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه:

۴۳ میلیارد تومان بدهی فرهنگیان ظرف دو ماه آینده پرداخت می‌شود/کیفیت کار معلمان رتبه‌بندی می‌شود

مجید یزدان پناه گفت: با کمک دولت، 43 میلیارد تومان بدهی به فرهنگیان استان تخصیص پیدا کرد و ظرف دو هفته آینده این پول به‌حساب اداره کل آموزش و پرورش استان واریز و به فرهنگیان پرداخت خواهد شد.

۴۳ میلیارد تومان بدهی فرهنگیان ظرف دو ماه آینده پرداخت می‌شود/کیفیت کار معلمان رتبه‌بندی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه در نشست شورای آموزش و پرورش کرمانشاه ابراز داشت: تمامی بدهی ۴۳ میلیارد تومانی آموزش و پرورش کرمانشاه به فرهنگیان استان از سال ۸۹ تا ۹۶ تسویه خواهد شد.

وی بابیان این مطلب که طرح رتبه‌بندی معلم‌ها از ابتدای سال 98 اجرا شده است، اظهار داشت: همچنین در هفت ماه اخیر، استان کرمانشاه به‌عنوان رتبه برتر کشور در حوزه سوادآموزی معرفی‌شده است.

مجید یزدان پناه در ادامه از گرایش ۵۸ درصد دانش‌آموزان کشور به تحصیل در رشته تجربی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: اپیدمی درآمد محور بودن رشته تجربی و امنیت مالی آینده دانش آموزان در کرمانشاه نیز امسال با 48 درصد گرایش در رشته تجربی به‌شدت در حال شیوع است.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه بابیان اینکه در حال حاضر ۱۲.۸ درصد مدارس کشور غیردولتی است و هدف‌گذاری شده این تعداد به ۱۵ درصد برسد، اعلام داشت: تعداد مدارس غیردولتی استان کرمانشاه نیز تا سال گذشته ۴.۲ درصد بود که امسال این رقم به ۵.۳ درصد رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه